  • 1. Data: 2018-01-04 17:11:19
    Temat: Komendant zabalowal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oj, nie ma cos minister szczescia do wroclawskich policjantow

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/komendan
    t-wroc%C5%82awskiej-policji-kr%C4%85%C5%BCy%C5%82-be
    z-but%C3%B3w-pod-lidlem-jest-ju%C5%BC-reakcja-b%C5%8
    2aszczaka/ar-BBHR9G1

    Ale ... to ponoc ten Lidl przy Hubskiej
    https://www.google.pl/maps/@51.0883708,17.0469763,17
    .69z

    do najblizszych torow jest kawalek ...
    -co SOK robil przy sklepie ?
    -czy moze to "krazyl pod sklepem" nalezy traktowac symbolicznie, a
    biegal gdzies po torach ...

    A z innej beczki ... jesli byl po sluzbie, to moze nagana by byla
    adekwatna kara ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-01-04 17:33:16
    Temat: Re: Komendant zabalowal
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-01-18 o 17:11, J.F. pisze:
    > oj, nie ma cos minister szczescia do wroclawskich policjantow

    Jeszcze nikt nie ustalił, co się stało, a już zapowiedziano dymisję.
    Może został napadnięty? Porwany? Czy zna ktoś przepis zabraniający
    chodzenia boso pod wpływem alkoholu? Czy zwolnią go za to, ze głowę
    rozwalił?

    Inna sprawa, że zastanawiam się na jakiej zasadzie ktokolwiek informował
    Policję o tym, że ta osoba chodziła boso i potrzebowała pomocy? Należało
    pomóc, bo taki obowiązek każdego, w tym również f-sza SOK.

  • 3. Data: 2018-01-04 19:40:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 04-01-18 o 17:11, J.F. pisze:

> [...]
    >Może został napadnięty? Porwany? Czy zna ktoś przepis zabraniający
    >chodzenia boso pod wpływem alkoholu? Czy zwolnią go za to, ze głowę

    No ale wiesz - dla dobra sluzby, niby nic zakazanego nie zrobil, a zle
    swiadczy o calej Policji :-)

    Misiewicza tez wywalili bezpodstawnie, posel wybory moze przegrac, to
    musi byc jakas sprawiedliwosc na swiecie :-)

    >Inna sprawa, że zastanawiam się na jakiej zasadzie ktokolwiek
    >informował
    >Policję o tym, że ta osoba chodziła boso i potrzebowała pomocy?
    >Należało

    Pewnie gdzies tam wyszlo - w szpitalu sie pochwalil, czy
    szpital/dyzurny 112 policje powiadomi.

    >pomóc, bo taki obowiązek każdego, w tym również f-sza SOK.

    Ale w czym pomoc, to juz nawet nie wolno chodzic boso po blocie i
    czekac az glowa przestanie krwawic ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-01-05 09:43:55
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 17:11, J.F. pisze:
    > oj, nie ma cos minister szczescia do wroclawskich policjantow

    Mnie dziwi ten pośpiech. Jeszcze nic nie ustalono np. dlaczego był
    pijany? Czy był pijany czy może pod wpływem jakichś środków? Dlaczego
    był pijany w miejscu publicznym a nie np. w domu? Czy komendant policji
    koniecznie chciał pić w miejscu publicznym by wszyscy widzieli go
    pijanym? itd
    Nic nie ustalono a jest ostra nagonka w telewizorze, sieci. Bardzo ciekawe.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2018-01-05 10:22:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >widzieli go pijanym? itd
    >Nic nie ustalono a jest ostra nagonka w telewizorze, sieci. Bardzo

    IMO - nie ma nagonki. Jest news, to media podaja.
    Rzecznik policji cos powiedzial, rzecznik ministra cos powiedzial.

    Komendant swiezo mianowany ... wiec jesli sie dopatrywac drugiego dna,
    to albo jakies walki frakcyjne/zemsta kandydata nr 2, albo zapomnial
    sie odwdzieczyc :-)

    Albo zwyczajnie - za duzo wypil :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-01-05 10:45:06
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-05 o 10:22, J.F. pisze:

    > IMO - nie ma nagonki. Jest news, to media podaja.
    > Rzecznik policji cos powiedzial, rzecznik ministra cos powiedzial.

    Jego Wysokość Minister też coś powiedział. I to swoimi ustami.

    > Komendant swiezo mianowany ... wiec jesli sie dopatrywac drugiego dna,
    > to albo jakies walki frakcyjne/zemsta kandydata nr 2, albo zapomnial sie
    > odwdzieczyc :-)

    I ten wariant wydaje mi się najbardziej prawdopodobny. Nie zdziwiłbym
    się, gdy się wkrótce nie okazało, że na swoim kompie domowym ma 100 tys.
    zdjęć z pornografią dziecięcą.

    > Albo zwyczajnie - za duzo wypil :-)

    Tylko dlaczego tak medialnie się upił? Nie mógł pić bardziej prywatnie?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2018-01-05 11:03:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    >I ten wariant wydaje mi się najbardziej prawdopodobny. Nie zdziwiłbym
    >się, gdy się wkrótce nie okazało, że na swoim kompie domowym ma 100
    >tys. zdjęć z pornografią dziecięcą.

    Az tak to chyba by sie nie mscili za w/w.

    >Tylko dlaczego tak medialnie się upił? Nie mógł pić bardziej
    >prywatnie?

    Tak to bywa, ze jak sie za duzo wypije, to nie bardzo wiadomo co sie
    robi.

    Te kolejowe tereny w tamtej okolicy troche znam - buty latwo w blocie
    zgubic :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-01-05 11:20:37
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-05 o 11:03, J.F. pisze:

    > Az tak to chyba by sie nie mscili za w/w.

    To zależy, czy klient zmięknie czy nie. Poza tym narkotyki też są dobre
    (np. schowane w tapczanie).

    > Te kolejowe tereny w tamtej okolicy troche znam - buty latwo w blocie
    > zgubic :-)

    I komendant policji uznał, że jest to idealne miejsce by się tam
    nachlać. Ciekawe.
    Ustalono już: czy chlał tam sam w krzakach czy z kimś? A może ktoś go
    tam podwiózł (już zrobionego)?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2018-01-05 12:22:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 11:20, Wojtek pisze:

> [...]
    > nachlać. Ciekawe.
    > Ustalono już: czy chlał tam sam w krzakach czy z kimś? A może ktoś go

    A w jakim celu mieli by ustalać i niepotrzebnie ponosić koszty?
    Nachlał się, ośmieszył siebie i całą lokalną policję to wypad
    ze stanowiska.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-01-05 12:26:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    >To zależy, czy klient zmięknie czy nie. Poza tym narkotyki też są
    >dobre (np. schowane w tapczanie).

    Na poprzednim stanowisku widac nikomu nie przeszkadzal, teraz na nie
    wroci, albo jeszcze nizej, to tym bardziej nie powinien przeszkadzac.

    No chyba ze zacznie drazyc co mu do tej coli dosypali :-)

    >I komendant policji uznał, że jest to idealne miejsce by się tam
    >nachlać. Ciekawe.

    Dookola pelno blokow/kamienic, a niedaleko siedziba drogowki, to
    pewnie kilku policjantow w poblizu mieszka.

    >Ustalono już: czy chlał tam sam w krzakach czy z kimś? A może ktoś go
    >tam podwiózł (już zrobionego)?

    Nie czytales - ponoc z komendatem wojewodzkim chlal.
    W mieszkaniu oczywiscie.

    A jak "film mu sie urwal", to mogl roznie spacerowac.

    J.