  • 1. Data: 2021-09-30 23:55:47
    Temat: Ludzie z karabinami przeciwko 2- i 4-latkom
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Hołownia"

    - Chrzanić sondaże i propagandę. Powinniśmy zgodnie twierdzić, że nie
    będzie żadnej Polski, jeśli będziemy traktować dzieci jak worki ze
    śmieciami wywożone do lasu. To, co widzimy, to działanie na szkodę
    Rzeczpospolitej - opisał.

    Jak przypomniał, umówił się na szczerość przed wkroczeniem w świat
    polityki. - 38-milionowy kraj nie może trząść portkami ze strachu,
    wystawiając ludzi z karabinami przeciwko 2- i 4-latkom. Dość tego, gdzie
    jest miara tej obrzydliwości? - oburzał się.

    https://wydarzenia.interia.pl/polska/news-granica-po
    lsko-bialoruska-szymon-holownia-chrzanic-sondaze-i,n
    Id,5553359

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-10-01 07:48:26
    Temat: Re: Ludzie z karabinami przeciwko 2- i 4-latkom
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Sep 2021 23:55:47 +0200, Animka wrote:
> [...]
    >
    > https://wydarzenia.interia.pl/polska/news-granica-po
    lsko-bialoruska-szymon-holownia-chrzanic-sondaze-i,n

    Ale co by nie mowic ... chetnych migrantow sie pewnie znajda
    miliony. Sami nie damy rady.
    A jak jeszcze Lukaszenko im obieca przerzut w dobre warunki w Unii za
    jedyne 1000$ - to bedzie ich jeszcze wiecej.

    J.

  • 3. Data: 2021-10-01 08:19:11
    Temat: Animka BĄDŹ tfarda nie mientka. Nie słuchaj tej płaczącej łazy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 4. Data: 2021-10-01 08:23:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    i wtedy Animka zapoda linka i cytat z Hołowni że państwo pisoskie nie
    podołało wyzwaniom przyszłości ;-)

    ANIMKA! Ilu przygarniesz imigrantów?

    Konkretnie: jaki zapewnisz im lokum i ile wydasz na utrzymanie?

    Pokaż że faktycznie Ci lezy na sercu ich los.

  • 5. Data: 2021-10-01 10:01:50
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > ANIMKA! Ilu przygarniesz imigrantów?

    Płaci podatki. Pewnie jak wielu woli płacić podatki na dzieci niż na kogoś tak
    bezużytecznego jak ty.

  • 6. Data: 2021-10-01 10:19:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja płacę za siebie i na takie Animki co siedzą w domach bezproduktywnie
    i grzebią w rejestrach.
    Ostatnio chyba załapała się u Runta za pomocnika propagandzisty.

    A Ty? Zabłyśnij przydatnością dla nowoczesnej progresywnej społeczności ;)

    Zrobiłeś coś aby krowy nie były gwałcone jak mawia Spurek? ;)

  • 7. Data: 2021-10-01 10:24:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Oct 2021 10:01:50 +0200, n...@o...pl wrote:

    > Płaci podatki. Pewnie jak wielu woli płacić podatki na dzieci niż na kogoś tak
    > bezużytecznego jak ty.

    Ona pewnie chetnie by nawet te dzieci przygarnela,
    tylko ze one maja jeszcze mamusie, tatusia, kuzynow ... i tesciową :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-10-01 10:24:58
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ja płacę za siebie i na takie Animki co siedzą w domach bezproduktywnie
    > i grzebią w rejestrach.

    Jak widać za mało, powinieneś więcej, może oleju od tego przybędzie :).

    > A Ty? Zabłyśnij przydatnością dla nowoczesnej progresywnej społeczności ;)
    >
    > Zrobiłeś coś aby krowy nie były gwałcone jak mawia Spurek? ;)

    Ciebie nie uratowałem przed intelektualnym gwałtem :P

  • 9. Data: 2021-10-01 14:07:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A miałem nadzieję że reprezentujesz wyższy poziom niż Animka.
    Szkoda ;-)

  • 10. Data: 2021-10-01 14:08:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-01-października-2021 o 10:24, J.F pisze:

    > Ona pewnie chetnie by nawet te dzieci przygarnela,
    > tylko ze one maja jeszcze mamusie, tatusia, kuzynow ... i tesciową :-)

    Jako że ostatnio cofa się w rozwoju może o tych członkach nie wiedzieć ;-)