  • 1. Data: 2021-09-30 16:51:02
    Temat: Brytyjscy seksualni tajniacy policji w sądzie
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-nottinghamshir
    e-58749590
> [...]
    > police officer has won a tribunal case for breaches of her human
    > rights.
    > Kate Wilson met Mark Kennedy while he was posing as an environmental
    > campaigner in Nottingham in 2003.
    > It later emerged Mr Kennedy had sexual relationships with as many as
    > 10 other women during his deployment. [...]
    > "We are driven to the conclusion that either senior officers were
    > quite extraordinarily naive, totally unquestioning or chose to turn a
    > blind eye to conduct which was, certainly in the case of [Kennedy],
    > useful to the operation," the tribunal added. [...]

    No jak tak można się czepiać niskich standardów nadzoru przez wysokich
    funkcjonariuszy policji? W PiS-Polsce ani w PO-Polsce to by w sądzie nie
    przeszło IMHO.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-10-01 00:41:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-30, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > No jak tak można się czepiać niskich standardów nadzoru przez wysokich
    > funkcjonariuszy policji? W PiS-Polsce ani w PO-Polsce to by w sądzie nie

    A jak to tam było z ever popular agentem Tomkiem?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2021-10-01 07:21:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Sep 2021 16:51:02 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
> [...]
    >
    > No jak tak można się czepiać niskich standardów nadzoru przez wysokich
    > funkcjonariuszy policji? W PiS-Polsce ani w PO-Polsce to by w sądzie nie

    Ale o co chodzi - mowił, ze kocha, i się poczula oszukana, gdy sie
    okazalo, ze kochal sie tez z innymi ?

    Czy policjantowi na sluzbie kochac sie nie wolno ?

    J.

  • 4. Data: 2021-10-01 07:44:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    e-58749590

    > Ale o co chodzi - mowił, ze kocha, i się poczula oszukana, gdy sie
    > okazalo, ze kochal sie tez z innymi ?
    >
    > Czy policjantowi na sluzbie kochac sie nie wolno ?

    PiS-licja kochała podejrzane w ramach obowiązków służbowych? :-)

    Na grupie prawo wyrażaj się precyzyjnie bo tu kochał nie znaczy
    "uprawiał seks" a ponieważ może to znaczyć to może wyglądać
    jak mataczenie.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-10-01 10:03:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Oct 2021 07:44:54 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > PiS-licja kochała podejrzane w ramach obowiązków służbowych? :-)

    Temu jednemu z CBA sie nie zdarzalo?

    > Na grupie prawo wyrażaj się precyzyjnie bo tu kochał nie znaczy
    > "uprawiał seks" a ponieważ może to znaczyć to może wyglądać
    > jak mataczenie.

    Ale nadal nie rozumiem o co chodzi tymi prawami cywilnymi.

    Bo jesli dobrze rozumiem, to obywatelka dobrowolnie miala stosunki
    z innym obywatelem, a przestalo jej sie podobac, jak sie okazalo,
    ze to zakonpirowany policjant. Wiec o co tu chodzi ?

    Dziecko trzeba bylo z nim miec, to by alimenty musial placic :-)

    Ale w PiS-licji takie ekscesy ... to chyba grzech bylby? :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-10-02 11:07:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2021 o 16:51, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > No jak tak można się czepiać niskich standardów nadzoru przez wysokich
    > funkcjonariuszy policji? W PiS-Polsce ani w PO-Polsce to by w sądzie nie

    To polskojęzyczna grupa. Napisał byś choć w kilku zdaniach o co chodzi,
    to byśmy się razem pośmiali.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-10-02 11:31:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    e-58749590

    > To polskojęzyczna grupa. Napisał byś choć w kilku zdaniach o co chodzi,
    > to byśmy się razem pośmiali.

    Tajniacy mieli "stosunki seksualne" z osobami (w grupach) które
    inwigilowali a sąd nie potraktował wyjaśnienia wysokich funkcjonariusz
    policji w tej kwestii jak "niewiarygodną naiwność" albo za słaby wykręt
    *dla kompetentnych* [za słabe krycie sobie dupy (celową) niewiedzą -
    No przecież my (czasem) *mówiliśmy* że nie wolno KROPKA]

    Sprawa w sądzie zasadniczo była o co innego niż nadzór wysokich
    funkcjonariuszy a to tylko "ciekawy" fragment uzasadnienia sądu.
    Poważna dyskusja o samej sprawie z UK bez oparcia się na źródłach po
    angielski będzie praktycznie niemożliwa IMHO a naprawdę poważną dyskusja
    tylko w oparciu o "wersję BBC" ja uważam również za praktycznie
    niemożliwą. Niektórzy już zeszli to trochę podobne sprawy z RP3
    (seks/miłość tajniaka).

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2021-10-02 12:26:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.10.2021 o 11:31, A. Filip pisze:
> [...]
    > *dla kompetentnych* [za słabe krycie sobie dupy (celową) niewiedzą -
    > No przecież my (czasem) *mówiliśmy* że nie wolno KROPKA]

    Czemuż sąd Jej Wysokiej Mości postanowił zbadać "stosunki seksualne"
    funkcjonariuszy? Bo coś podejrzewam, że tam o coś innego chodziło. I
    czemuż ów sąd sądzi, że powinni to nadzorować ich przełożeni?

    --
    Robert Tomasik