  • 1. Data: 2010-04-20 14:09:07
    Temat: Allegro - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    ostatnio w sieci jest głośno na ten temat:

    http://tinyurl.com/y7239gp
    Jak to widzicie? Ja rozumiem, że allegro jest dobrowolne i jak się komuś nie
    podoba to może spadać, ale mam wrażenie, że ten serwis czasami przesadza i
    wykorzystuje swoją monopolistyczną pozycję.

    Pzdr.
    Maniek

  • 2. Data: 2010-04-20 14:19:56
    Temat: Re: Allegro - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-20 16:09, Marian Paździoch pisze:
    > ten serwis czasami przesadza i
    > wykorzystuje swoją monopolistyczną pozycję.

    A w którym momencie allegro jest monopolistą??

  • 3. Data: 2010-04-20 14:37:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    WaskiDiver pisze:
    > A w którym momencie allegro jest monopolistą??

    Monopolistą nie jest, ale podmiotem dominującym w handlu przez sieć.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2010-04-20 14:43:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 20.04.2010 16:37, Arek wrote:

    > Monopolistą nie jest, ale podmiotem dominującym w handlu przez sieć.

    W _aukcjach_ przez siec (nie handlu przez siec ogolem), w Polsce, gwoli
    scislosci.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2010-04-20 14:47:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Tomasz Chmielewski pisze:
    > W _aukcjach_ przez siec (nie handlu przez siec ogolem), w Polsce, gwoli
    > scislosci.

    Nie. W handlu (sprzedaży) przez sieć.
    Może nawet gwoli ścisłości - jest dominującą platformą do handlu przez
    sieć w Polsce.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2010-04-20 14:53:00
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 20.04.2010 16:47, Arek wrote:

    > Nie. W handlu (sprzedaży) przez sieć.

    Mozesz przytoczyc jakies dane, ktore to potwierdza?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2010-04-20 15:02:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości grup
    > Mozesz przytoczyc jakies dane, ktore to potwierdza?

    Ciężko ruszyć 4 litery?
    http://aukcjostat.pl/

  • 8. Data: 2010-04-20 15:23:48
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 20.04.2010 17:02, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:8...@m...uni-berlin.de...
    >
    > Ciężko ruszyć 4 litery?
    > http://aukcjostat.pl/

    Ciezko ruszyc glowa, nim cos napiszesz?

    Rozrozniasz handel w internecie ogolem od aukcji w internecie?

    Gdzie w twoim zestawieniu np. merlin.pl? Gdzie w ogole w twoim
    zestawieniu mowa o jakichkolwiek kwotach w zlotowkach?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2010-04-20 15:25:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.04.2010 17:02), qwerty wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:8...@m...uni-berlin.de...
    >
    > Ciężko ruszyć 4 litery?
    > http://aukcjostat.pl/

    w/w statystyki mówią o aukcjach. A T.C. pytał się o handel w ogóle.

    p. m.

  • 10. Data: 2010-04-20 16:08:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    Tomasz Chmielewski pisze:
    > Mozesz przytoczyc jakies dane, ktore to potwierdza?

    http://webinside.pl/news-6567-raport-e-handel-polska
    -2009.html

    Wartość e-Handlu w Polsce - rozumianego jako wartość sprzedaży sklepów
    internetowych oraz wartość sprzedaży na platformach aukcyjnych - wynosi
    około 13 mld zł, z czego 6 mld zł przypada według raportu serwisowi
    aukcyjnemu Allegro.pl.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com