  • 1. Data: 2010-04-20 06:48:19
    Temat: wyrok prawomocny
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Witam,
    założyłem pozew o odszkodowanie, które wygrałem. Wyrok się uprawomocnił
    i mam też klauzulę wykonalności. Czy teraz muszę udać się do jakiegoś
    komornika? Nie wiem co teraz z tym wyrokiem zrobić aby starać się o
    odzyskanie pieniędzy. Dodatkowo sędzia przy ogłaszaniu wyroku
    powiedział, że adres zameldowania oskarżonego jest już inny, ale jak
    zapytałem jak mam uzyskać obecny adres powiedział, że nie jest radcą
    prawnym.

    Łukasz

  • 2. Data: 2010-04-20 06:49:33
    Temat: Re: wyrok prawomocny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ŁR pisze:
> [...]
    > i mam też klauzulę wykonalności. Czy teraz muszę udać się do jakiegoś
    > komornika? Nie wiem co teraz z tym wyrokiem zrobić aby starać się o

    Tak.

> [...]
    > powiedział, że adres zameldowania oskarżonego jest już inny, ale jak
    > zapytałem jak mam uzyskać obecny adres powiedział, że nie jest radcą

    Niech komornik wyśle zapytanie do odpowiedniego urzędu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-04-20 06:50:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Niech komornik wyśle zapytanie do odpowiedniego urzędu.

    Alb o przejrzyj akta sprawy - jeśli wiedział sąd, to może ta
    informacja będzie w jednym z pism w aktach.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-04-20 06:56:01
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2010.04.20 08:50, Liwiusz pisze:
    > Liwiusz pisze:
    > Alb o przejrzyj akta sprawy - jeśli wiedział sąd, to może ta informacja
    > będzie w jednym z pism w aktach.

    Niestety w aktach jest stary adres. Dzięki za szybką odpowiedź.

    Łukasz