  • 1. Data: 2010-04-20 10:07:09
    Temat: Spadkobiercy a konto w banku.
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Jak można uzyskać z banku dane, czy zmarły miał u nich lokaty, a jak miał,
    to ile?
    Spadkobierców jest 16 osób i niemożliwe jest, aby wszyscy naraz zjawili się
    banku.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-04-20 11:17:23
    Temat: Re: Spadkobiercy a konto w banku.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jacek" <n...@w...pl> writes:

    > Jak można uzyskać z banku dane, czy zmarły miał u nich lokaty, a jak miał,
    > to ile?

    Przedstawic postanowienie z sadu o nabyciu spadku...

    MJ

  • 3. Data: 2010-04-20 11:48:17
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Ja wiem, ale jak? Jeden zaniesie do banku i bank poda informację, czy
    spędzać z całej Polski wszystkich 16 osób?
    Jacek

  • 4. Data: 2010-04-20 11:53:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-20 13:48, Jacek pisze:

    > Ja wiem, ale jak? Jeden zaniesie do banku i bank poda informacj?, czy
    > sp?dza? z ca?ej Polski wszystkich 16 os?b?

    Jeden powinien wystarczyć - w końcu to tylko stwierdzenie o nabyciu
    spadku, nie jego dział.

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-04-21 07:45:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 13:48:17 +0200, Jacek napisał(a):

    > Ja wiem, ale jak? Jeden zaniesie do banku i bank poda informacje, czy
    > spedzaae z ca?ej Polski wszystkich 16 osób? Jacek

    A po co 16-u? Żeby 16 razy naliczyli opłatę za sprawdzenie?

  • 6. Data: 2010-04-22 10:53:01
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Byłem juz w banku z papierami z sądu i na tej podstawie mam ustne
    zapewnienie, że jak przyjdzie jeden z uprawomocnionym postanowieniem, to mu
    sprawdzą.
    Jacek