    From: "Salhira" <s...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty
    Date: Wed, 20 Aug 2003 22:57:45 +0200

    Witam. Zus wstrzymał wypłatę alimentów z funduszu alimentacyjnego mojemu
    synowi ponieważ ukończył 18 lat.Przed nim jescze dwa lata nauki w technikum.
    Nie ukrywam , żę jest nam ciężko. Jego ojciec nigdy nie wydał na niego ani
    grosza chociaż alimenty są przyznane sądownie. Gdzie powinnam sie udać o
    egzekucje alimentów? Do sądu już chyba nie, no bo przeciez jest juz
    wyrok...Na policję, do komornika....? Nie wiem.On nie pracuje. Czy możemy
    domagać sie alimentów od jego rodziców skoro oni go utrzymują i mają stałe
    źródło dochodu?
    Ewa