  • 1. Data: 2005-04-14 20:06:14
    Temat: Portal Sportowy
    Od: "Piotrek Bednarek" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Prowadze już od jakiegoś czasu wraz z grupką fanów Częstochowski Portal
    Sportowy. Jest to przedsięwzięcie średniej wielkości ale rozrasta się bardzo
    szybko. W związku z tym chciałbym wiedzieć co musze zrobić aby być w pełni
    legalnym portalem [jakaś rejestracja w sądzie czy coś?]
    Dodam że jestem już w trakcie oczekiwania na numer ISSN gdyż jest mi on
    potrzebny do akredytacji na wydarzenia sportowe i wsyłałem dokumenty do
    Warszawy. Czy samo ISSN wystarczy? Czy nikt nie przyczepi się do mnie ze i nie
    wyśle mnie do więzienia bądź nałoży grzywnej? Zainteresowanych odsyłam także
    na www.sport.czest.pl
    Pozdrawiam
    Piotrek Bednarek

  • 2. Data: 2005-04-16 04:06:08
    Temat: Re: Portal Sportowy
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Piotrek Bednarek napisał(a):
> [...]
    > szybko. W związku z tym chciałbym wiedzieć co musze zrobić aby być w pełni
    > legalnym portalem [jakaś rejestracja w sądzie czy coś?]

    osiagasz dochody?
    jesli tak to moze jakas dzialalnosc gospodarcza przydalaby sie, jesli to
    hobby - to imho nic nie musisz robic.

    > Zainteresowanych odsyłam także
    > na www.sport.czest.pl

    o, dowiem sie wreszcie jakie mamy druzyny w miescie ;)

  • 3. Data: 2005-04-16 09:23:04
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Piotrek Bednarek napisał(a):
    > Witam
    > Prowadze już od jakiegoś czasu wraz z grupką fanów Częstochowski Portal
    > Sportowy. [...] Czy nikt nie przyczepi się do mnie ze i nie
    > wyśle mnie do więzienia bądź nałoży grzywnej?

    Cóż za wspaniały przykład postrzegania systemu prawnego w państwie prawa
    przez (statystycznego?) obywatela :)

    Tobi

  • 4. Data: 2005-04-17 11:19:02
    Od: "Piotrek Bolek" <b...@N...gazeta.pl>

    stern <s...@f...i.d.p.l> napisał(a):

    > osiagasz dochody?
    > jesli tak to moze jakas dzialalnosc gospodarcza przydalaby sie, jesli to
    > hobby - to imho nic nie musisz robic.

    Co do dochodów to jedyne co zarobiłem to pieniądze z allegro [100zł-podatek
    wychodzi 70 z grszami] ale to na mojego ojca bo jest płatnikiem VAT. Co do
    innych dochodów to jak narazie jest ich brak gdyż niestety nie mamy
    reklamodawców. Może ktoś chętny :)