  • 171. Data: 2010-09-17 08:28:37
    Temat: Re: Adres IP
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-17 08:46, Użytkownik szerszen napisał:

    > ale nadal to nie ma nic wspolnego z ustaqleniem tozsamosci, jaka kara
    > nie bedzie, tozsamosci nie ustalisz jak wlasciciel nie bedzie chcial jej
    > wskazac, wiec nie dziala

    Jeśli właściciel się uprze że nie wskaże to jest oczywiste że nie
    ustalę, tyle że procentowo to ułamek wszystkich przypadków.
    A odpowiedniej wysokości kara za niewskazanie pomoże aby ułamek
    się nie zwiększył.

    > jak dla mnie eot

    Proszę bardo.

    Pozdrawiam

  • 172. Data: 2010-09-17 13:20:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6u4k2$sq7$1@news.onet.pl Krystian Zaczyk
    <z...@s...etan.pl> pisze:

    > Nie, jako dowód zawarcia umowy przez konkretną osobę.
    Fizyczną, prawną czy jakąkolwiek?

    > Ale pozwala na identyfikację osoby, która wykupiła łącze.
    I tylko tyle.
    Za mało.

    > A przy okazji (bo to już drugi raz): co to za rzeczownik "dana"?
    Masz jakiś inny pomysł na liczbę pojedynczą rzeczownika "dane"?

    Np. gdy go nie ma.

    --
    Jotte

  • 173. Data: 2010-09-17 13:46:18
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:

    >W wiadomości news:i6u4k2$sq7$1@news.onet.pl Krystian Zaczyk

    > Fizyczną, prawną czy jakąkolwiek?

    Dane osobowe dotyczą osób fizycznych. Mowa o sytuacji, gdy taka
    włąśnie osoba zawarła umowę.

    > I tylko tyle.
    > Za mało.

    Do definicji danych osobowych wystarczy, bo mamy dane dotyczące
    zidentyfikowanej osoby.

    > Masz jakiś inny pomysł na liczbę pojedynczą rzeczownika "dane"?

    A masz jakiś pomysł na liczbę pojedynczą rzeczownika "nożyczki"? :-)

    > Np. gdy go nie ma.

    Pytałem, w jakiej konkretnie sytuacji sam PESEL (gdy jest) nie stanowi danych
    osobowych?

    Krystian

  • 174. Data: 2010-09-17 13:49:12
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:

    >W wiadomości news:i6u4k2$sq7$1@news.onet.pl Krystian Zaczyk

    > Fizyczną, prawną czy jakąkolwiek?

    Dane osobowe dotyczą osób fizycznych. Mowa o sytuacji, gdy taka
    właśnie osoba zawarła umowę.

    > I tylko tyle.
    > Za mało.

    Do określenia danych jako osobowe wystarczy, bo mamy dane dotyczące
    zidentyfikowanej osoby.

  • 175. Data: 2010-09-17 14:11:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=3814

    --
    Liwiusz

  • 176. Data: 2010-09-17 14:11:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6vrlk$tpl$1@news.onet.pl Krystian Zaczyk
    <z...@s...etan.pl> pisze:

    > Dane osobowe dotyczą osób fizycznych.
    No - nie dałeś się przyłapać. ;))

    > Do określenia danych jako osobowe wystarczy, bo mamy dane dotyczące
    > zidentyfikowanej osoby.
    Nie chce mi się już tłumaczyć jak ślepemu o kolorach, naprawdę znudziło mi
    się międlenie tego samego 100 razy.
    Masz IP z którego piszę, weź mnie zidentyfikuj, a przyznam ci rację.
    Na teraz EOT.

    PS. Podpinam tu, bo mi OE takiego flejma już nie łyka.

    --
    Jotte

  • 177. Data: 2010-09-17 14:31:43
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=3814

    Znam. Ale ja tam panie takiego żargonu nie używam i rzeczownikowa "dana" kojarzy
    mi się raczej z "oj dana, moja dana..." ;-)
    Zawsze można powiedzieć "fałszywe dane" na jakąś jedną treść, a w razie
    wątpliwości co do liczby treści "jedne dane", tak jak jedne spodnie.

    ATSD ciekawe, jak mówią informatycy po swojemu: "podaj danę", "czy podaj daną"?

    Krystian

  • 178. Data: 2010-09-17 14:46:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-17 16:31, Krystian Zaczyk pisze:
> [...]
    > Zawsze można powiedzieć "fałszywe dane" na jakąś jedną treść, a w razie
    > wątpliwości co do liczby treści "jedne dane", tak jak jedne spodnie.

    IMHO "dana osobowa" nawet już się przyjęła.

    > ATSD ciekawe, jak mówią informatycy po swojemu: "podaj danę", "czy podaj
    > daną"?

    Podaj tę wartość :)

    --
    Liwiusz

  • 179. Data: 2010-09-17 14:46:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-17 16:46, Liwiusz pisze:

    > Podaj tę wartość :)

    Albo lepiej: podaj wartość tej jednej danej ;)

    --
    Liwiusz

  • 180. Data: 2010-09-17 14:56:20
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:

    > Masz IP z którego piszę, weź mnie zidentyfikuj, a przyznam ci rację.
    > Na teraz EOT.

    Jeżeli łącze o tym numerze IP jest powiązane z Tobą (jeżeli np. zawarłeś umowę
    z Dialogiem), to provider po numerze IP może zidentyfikować osobę, która łącze
    wykupiła, czyli Ciebie. *W takim przypadku* numer IP stanowi dla Dialogu
    Twoje dane osobowe, bowiem są nimi zgodnie z ustawą "wszelkie informacje
    dotyczące zidentyfikowanej osoby".
    Nie myl tego (powiązania danych z osobą-klientem) z identyfikacją osoby,
    która korzysta akurat z komputera, bo to inne zagadnienie.

    Krystian