  • 81. Data: 2018-03-16 19:26:49
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-16 o 19:16, Shrek pisze:

    > Nie - przyznalem, że mam radio w samochodzie o którym zapomniałem. To
    > akurat nie ulegało dyskusji. Chodzi o to, że ja mówię, że mam projektor
    > a zet mówi, że telewizor i mam płacić podatek.

    Myślałeś że jesteś "cfany" i można Ci skoczyć tak ja wielu podatników
    którzy też są praworządni w Twoim rozumieniu.

    Tymczasem przez takich jak Ty ten abo. jest aż tak wysoki a ja pracuję
    przez większą połowę roku na podatki.
    Wiem... Jestem głupi i niedzisiejszy

    Zapłać najpierw te 5 lat zaległe (dalej się przedawniło) i wtedy wróć.

    Bezwstydniku TY :-)

  • 82. Data: 2018-03-16 19:28:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-03-18 o 06:15, J.F. pisze:

    > Ale czemu "toleruje" - panstwu, czyli aktualnej wladzy, propaganda
    > jest potrzebna jak chleb.

    Każdej jest potrzebna.

    > Wow, mowili cos o Polsce, czy puszczali krecika ?

    Mówili więcej, niż nasza telewizja. Czechosłowacy nas nie lubili za
    1968 rok.

    > Tylko ... to przeciez jest podmiot publiczny. Nie musi ?

    Nie jest - zajrzyj do KRS.

  • 83. Data: 2018-03-16 19:46:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2018 o 19:26, z pisze:

    > Myślałeś że jesteś "cfany" i można Ci skoczyć tak ja wielu podatników
    > którzy też są praworządni w Twoim rozumieniu.

    Oczywiście że można mi skoczyć. O oczywiście że staram sięw tym zakresie
    robić w chuja państwo, które stara się robić w chuja mnie nakładając
    podatek, który ich zdaniem nie jest podatkiem. No więc jest w miarę
    uczciwie. Robimy się na wzajem w chuja, na razie wygrywam.

    > Tymczasem przez takich jak Ty ten abo.

    LOL - abo jest bo jakby telewizja była z podatków, to by była
    budżetówką. A tego telewizja by nie chciała.

    > Zapłać najpierw te 5 lat zaległe (dalej się przedawniło) i wtedy wróć.

    Ale ja dalej nie mam odbiornika:P Panie listonoszu proszę przyjechać na
    usenet - shrek tam radio skonspirował. Co to kurwa okupacja?

    > Bezwstydniku TY :-)

    Ależ wcale się tego nie wstydzę:P

    Shrek

  • 84. Data: 2018-03-16 20:52:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-16 o 19:17, z pisze:

    > To  nie jest żaden spisek.
    > Mamy takie czasy (zapewne tak wyszło z normalnej pazerności) że każdy
    > optymalizuje wydatki i minimalizuje koszty :-)

    Optymalizacja nie oznacza że firma żyje z "produktów finansowych"

    > Przy okazji zgodzono się że mogą istnieć "produkty finansowe" ZGROZA
    > logiczna i językowa
    > Więc... ;-) "inwestorzy" działają i produkują to co im się bardziej
    > opłaca. Czyli produkty finansowe oraz handlują tym co przynosi
    > największy zysk. I kółko się zamyka

    Oferta finansowa czy spekulacyjna nie jest produktem.
    Bywa tak tylko nazywana.

    > Cytuję tutaj właśnie to radio żeby nie być posądzanym o pizdzielstwo
    > które jest głupie z zasady i coby nie powiedziały "narodowe media"
    > będzie też głupie...
    >
    > oraz dlatego że wypowiadają się tam czasem mądrzy ludzie i można się
    > wiele dowiedzieć o świecie.
    > Od kultury czy historii po nowinki technologiczne czy nowe idee
    > socjologiczne.
    > Posłuchaj. Warto.

    Słucham. Problem w tym że jak sam przyznajesz mądrzy ludzie wypowiadają
    się tam tylko czasem. I szkoda mojego czasu na sprawdzanie czy to co
    słuchałem powiedział ktoś mądry czy zwykły zapychacz czasu.
    Ktoś kto tego nie dostrzega jak ty pisze potem tak aby wyglądało
    że każda korporacja oferuje "produkt finansowy" zamiast realnego
    produktu. Tak jak ty to zrobiłeś.

    W jednym nie zaprzeczę, oferujących "produkty finansowe" na rynku
    USA jest coraz więcej. Ale to ich zmartwienie, nie nasze.

    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2018-03-16 21:03:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-16 o 20:52, RadoslawF pisze:

    > Słucham. Problem w tym że jak sam przyznajesz mądrzy ludzie wypowiadają
    > się tam tylko czasem.

    Słuchaj częściej :-)

> [...]
    > Ktoś kto tego nie dostrzega jak ty pisze potem tak aby wyglądało
    > że każda korporacja oferuje "produkt finansowy" zamiast realnego

    Manipulujesz albo nie chcesz zrozumieć że pisałem o tendencji którą
    omawiali zaproszeni profesorowie do studia.

    > W jednym nie zaprzeczę, oferujących "produkty finansowe" na rynku
    > USA jest coraz więcej. Ale to ich zmartwienie, nie nasze.

    I tu jesteś w błędzie

    PS. Z wczoraj... W światowym dniu konsumenta omawiano prawa i zasady
    ochrony danych osobowych.
    Otóż kolejna sprawa dotycząca nas wszystkich. Się okazuje że korporacje
    handlując i obrabiając niby dane statystyczne (dla zwiększenia swojego
    zarobku) nie do końca przestrzegają prawa.
    Ale przecież można tego nie dostrzegać tak samo jak "produktów"
    finansowych, niedozwolonych zapisów w umowach czy innych oszustw :-)

  • 86. Data: 2018-03-16 21:22:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-16, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > To że projektory są mało popularne wynika z tego, że nie nadają się do
    > ciągłego "oglądania" telewizji. To ich wada... albo zaleta.

    Trzeba:
    1) miec miejsce
    2) przyciemnialne pomieszczenie (i chcieć przyciemniać)
    3) ekstra pieniądze żeby go rozsądnie (z ekranem) wpasować
    (zintegrować) w to pomieszczenie lub odpornośc na estetyke, aby
    akceptować takie coś wiszące z sufitu/burdel kabli i stojaków, lub
    napieprzyć się za kazdym razem wyciągając to wszystko a potem chowając.

    Projektor się nadaje od dzwona.

    --
    Marcin

  • 87. Data: 2018-03-16 22:13:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-16 o 06:17, J.F. pisze:

    > A takie BBC jezdzilo samochodami pomiarowymi i szukalo kto odbiera i
    > nie placi :-)

    Żartujesz chyba?
    Nie przypominam sobie. Może jeszcze mnie na świecie nie było, ale raczej
    wtedy i BBC nie było :-)

    > A przeciez w PRL mozna bylo tak prosto - telewizory na talony,

    Tylko osoby wybrane raczej, protegowane przez I sekretarza partii.
    Ja kupiłam tv kolorowy dopiero jak dostalam w pracy dwumiesięczną
    odprawę po likwidacji Wydawnictwa. Polecialam wraz z córką w podskokach,
    telewizor miałam już upatrzony i miałam juz gdzieś, że praca się tu
    kończy, bo dla mnie wtedy praca wszędzie była. Nie było przyjezdnych
    ćwoków, którzy są teraz właściwie prefidnie wredną mafią w Warszawie.

    >i rejestracja od chwili zakupu :-)

    Nie miałam tej przyjemności :D

    Jacyś inni ludzie-obywatele wtedy chyba byłi, bo zasuwali na pocztę
    rejestrować. Nie wiem jak to było z moimi rodzicami, ale książeczkę
    oplat mieli. My po otrzymaniu mieszkania w czasach gierkowskich też
    honorowo zarejestrowaliśmy. Niestaty to teraz jest wielką klątwą, czy
    jak to nazwać. Ciągnie się to za człowiekiem aż do śmierci, jeśli nie
    dożyje do 75 lat. Dziady chciwe dali ludziom darmowe lekarstwa i darmowe
    przejazdy komunikacją miejską też od 75 roku życia. Nie wiem czy nie
    zdechnę. Tyle lat jeszcze trzeba czekać. Odpukać, po aptekach nie latam,
    tzn, że jeszcze ze mną nie jest tak źle.
    Fakt, że oplaty za abonament RTV były bardzo małe, groszowe. Ludzi nawet
    z niskimi dochodami było stać na niezłe jedzenie. Starczało od 1-go do
    1-go nawet jak się wydawało na papierosy i rozrywki kulturalne.

    --
    animka

  • 88. Data: 2018-03-16 22:30:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-16 o 09:19, Shrek pisze:

    > Posiadam samochód - tu mnie masz, gorzej - na firmę, więc na pewno
    > kombinuję z podatkami;) Jutro zepsuję antenę, bo i tak nie używam i
    > słucham w nim mp3. A reszta - naprawdę nie mam. Amplituner kupiłem za
    > grosze z uszkodzoną głowicą, bo mi właśnie tylko do kina domowego był
    > potrzebny. Ja wiem, że wam ciężko uwierzyć, że ktoś może nie mieć
    > telewizora, ale to coraz popularniejsze rozwiązanie. Po co miałbym
    > oglądać oglądać ojca mateusza czy taniec ze zjebami jak można mieć netfixa?

    Napisz może, że nie masz telewizora, żeby dzieci nie oglądały gorszcych
    scen. Moja świętojebliwa siostrzenica (9 lat młodsza ode mnie) w
    nowowybudowanym domu telewizora nie miała. Teraz dzieci już mądrzejsze
    od niej i jej mężulka ("reproduktora"najdroższego psa na swiecie i na
    dodatek wstrętnego ) to telewizor do salonu kupiła.

    --
    animka

  • 89. Data: 2018-03-16 22:34:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-16 o 21:03, z pisze:

    > Słuchaj częściej :-)

    Po co skoro jak sam piszesz "wypowiadają się tam czasem".

    > I szkoda mojego czasu na sprawdzanie czy to co
    >
    > Manipulujesz albo nie chcesz zrozumieć że pisałem o tendencji którą
    > omawiali zaproszeni profesorowie do studia.

    I nie dostrzegłeś że ta tendencja nie dotyczy wszystkich korporacji
    a tylko tych o określonym profilu.

    > I tu jesteś w błędzie

    To szkoda że nie napisałeś dlaczego.

> [...]
    > Ale przecież można tego nie dostrzegać tak samo jak "produktów"
    > finansowych, niedozwolonych zapisów w umowach czy innych oszustw  :-)

    Tę działalność korporacji akurat dostrzegam. Tyle że ty piszesz
    o korporacjach światowych i wiążesz je z przestrzeganiem prawa
    naszego lub unijnego. A to sensu już nie ma.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2018-03-16 22:38:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A takie BBC jezdzilo samochodami pomiarowymi i szukalo kto odbiera i
    > nie placi :-)

    Jak od strony technicznej taki samochód pomiarowy miał by wykrywać
    tych co odbierają a nie płacą?

    Lepiej napisz jak ściągalność abonamentu była robiona w Japonii.
    Wszyscy się pośmieją. :-)

    > A przeciez w PRL mozna bylo tak prosto - telewizory na talony, i
    > rejestracja od chwili zakupu :-)

    Nie rejestrowali w sklepach. No chyba że coś przegapiłem.