    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Date: Fri, 16 Mar 2018 20:52:20 +0100
    <1...@4...net>
    <5aab6e6a$0$667$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8gknm$9vi$1@node1.news.atman.pl>
    <5aabe5fc$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8gsvs$i2i$1@node1.news.atman.pl>
    <5aac0a31$0$31364$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-03-16 o 19:17, z pisze:

    > To  nie jest żaden spisek.
    > Mamy takie czasy (zapewne tak wyszło z normalnej pazerności) że każdy
    > optymalizuje wydatki i minimalizuje koszty :-)

    Optymalizacja nie oznacza że firma żyje z "produktów finansowych"

    > Przy okazji zgodzono się że mogą istnieć "produkty finansowe" ZGROZA
    > logiczna i językowa
    > Więc... ;-) "inwestorzy" działają i produkują to co im się bardziej
    > opłaca. Czyli produkty finansowe oraz handlują tym co przynosi
    > największy zysk. I kółko się zamyka

    Oferta finansowa czy spekulacyjna nie jest produktem.
    Bywa tak tylko nazywana.

    > Cytuję tutaj właśnie to radio żeby nie być posądzanym o pizdzielstwo
    > które jest głupie z zasady i coby nie powiedziały "narodowe media"
    > będzie też głupie...
    >
    > oraz dlatego że wypowiadają się tam czasem mądrzy ludzie i można się
    > wiele dowiedzieć o świecie.
    > Od kultury czy historii po nowinki technologiczne czy nowe idee
    > socjologiczne.
    > Posłuchaj. Warto.

    Słucham. Problem w tym że jak sam przyznajesz mądrzy ludzie wypowiadają
    się tam tylko czasem. I szkoda mojego czasu na sprawdzanie czy to co
    słuchałem powiedział ktoś mądry czy zwykły zapychacz czasu.
    Ktoś kto tego nie dostrzega jak ty pisze potem tak aby wyglądało
    że każda korporacja oferuje "produkt finansowy" zamiast realnego
    produktu. Tak jak ty to zrobiłeś.

    W jednym nie zaprzeczę, oferujących "produkty finansowe" na rynku
    USA jest coraz więcej. Ale to ich zmartwienie, nie nasze.