    Subject: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <p8eik1$a8p$1@node1.news.atman.pl>
    <5aab7227$0$1007$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8fsf2$4lq$2@node2.news.atman.pl>
    <5aab796a$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8fumq$4lq$3@node2.news.atman.pl>
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Fri, 16 Mar 2018 22:30:51 +0100

    W dniu 2018-03-16 o 09:19, Shrek pisze:

    > Posiadam samochód - tu mnie masz, gorzej - na firmę, więc na pewno
    > kombinuję z podatkami;) Jutro zepsuję antenę, bo i tak nie używam i
    > słucham w nim mp3. A reszta - naprawdę nie mam. Amplituner kupiłem za
    > grosze z uszkodzoną głowicą, bo mi właśnie tylko do kina domowego był
    > potrzebny. Ja wiem, że wam ciężko uwierzyć, że ktoś może nie mieć
    > telewizora, ale to coraz popularniejsze rozwiązanie. Po co miałbym
    > oglądać oglądać ojca mateusza czy taniec ze zjebami jak można mieć netfixa?

    Napisz może, że nie masz telewizora, żeby dzieci nie oglądały gorszcych
    scen. Moja świętojebliwa siostrzenica (9 lat młodsza ode mnie) w
    nowowybudowanym domu telewizora nie miała. Teraz dzieci już mądrzejsze
    od niej i jej mężulka ("reproduktora"najdroższego psa na swiecie i na
    dodatek wstrętnego ) to telewizor do salonu kupiła.

    --
    animka