  • 1. Data: 2012-10-02 19:37:49
    Temat: Abonament RTV
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    No to teraz mamy juz przechlapane do konca.
    Nasi będą to powtarzać jak mantrę.

    "Właściciel komputera z dostępem do internetu musi płacić abonament RTV,
    nawet jeśli nie ogląda telewizji i nie słucha radia - orzekł dziś
    niemiecki Federalny Trybunał Konstytucyjny."

    7385,Trybunal_w_Niemczech__Wlasciciel_komputera_musi
    _placic.html?lokale=wroclaw

  • 2. Data: 2012-10-02 19:40:56
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > Federalny Trybunał Konstytucyjny."

    7385,Trybunal_w_Niemczech__Wlasciciel_komputera_musi

    Nad Federalnym Trybunałem Konstytucyjnym w Karlsruhe jest też ETPC w Strasburgu,
    który niejednokrotnie podważył decyzje Bundesverfassungsgerichtu...

    boukun

  • 3. Data: 2012-10-02 19:51:41
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Nad Federalnym Trybunałem Konstytucyjnym w Karlsruhe jest też ETPC w
    > Strasburgu, który niejednokrotnie podważył decyzje

    I ciekawy komentarz:

    adam-bielsko

    pół godziny temu
    Oceniono 42 razy 12

    No i powiedźcie w jakim my kraju żyjemy ?? Szybkie porównanie Niemcy i Poska

    1 - Abonament : Niemcy - 75 zł. - Polska - ponad 120 zł.
    2 - Zarobki : Niemcy - 8 000 zł. - Polska - 2 000 zł.
    3 - Bezpłatne kanały HD : Niemcy - ponad 8 kan. HD , polska - 1 kanał HD

    Wniosek .... straszne badziewie ten kraj (-; , niestety

    Niemcy mają dużo więcej jak 8 kanałów HD....

    Jakby ten adwokat niemiecki był mądry, to by się iodwołał do Strasburga i wniósł
    tam, że obowiązek opłaty abonamentu narusza jego prawa podstawowe. Państweo nie
    może narzucić obywatelowi finansowania publicznoprawnego radia i telewizji,
    które wcale nie są dla obywatela potrzebne i nie muszą istnieć, a tym bardziej,
    że często są wrogą propagandą wymierzoną w obywatela.

    boukun

  • 4. Data: 2012-10-03 07:03:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "boukun" napisał w wiadomości grup
    > 1 - Abonament : Niemcy - 75 zł. - Polska - ponad 120 zł.
    > 2 - Zarobki : Niemcy - 8 000 zł. - Polska - 2 000 zł.
    > 3 - Bezpłatne kanały HD : Niemcy - ponad 8 kan. HD , polska - 1 kanał HD

    Wiesz, że kłamiesz?

  • 5. Data: 2012-10-03 13:17:01
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > i telewizji, które wcale nie są dla obywatela potrzebne i nie muszą
    > istnieć, a tym bardziej, że często są wrogą propagandą wymierzoną w

    to sa pobozne zyczenia, na dodatek podobno niemcy przechodza od stycznia z
    oplaty
    za odbiornik na podatek telewizyjny ktore beda placic WSZYSTKIE gospodarstwa i
    firmy... niestety za darmo wyprac obywatelowi mozgu sie nie da...

  • 6. Data: 2012-10-04 07:34:15
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu wtorek, 2 października 2012 19:37:50 UTC+2 użytkownik witek napisał:
> [...]
    >
    > niemiecki Federalny Trybunał Konstytucyjny."

    7385,Trybunal_w_Niemczech__Wlasciciel_komputera_musi

    Odpowiem krótko.

    Państwowa telewizja może być za państowe piniondze.
    Niech sobie państwo dodrukuje a i obywatele bedą bogatsi.

    Na szczęście polacy to wiedzą i (w odróżnieniu od zwykłych
    debili) nie będą płacić na polityczną tubę.

    Płacąc abonament stawiasz w niekorzystnej sytuacji
    cały kraj a zwłaszcza prywatnych nadawców,
    którzy mogą z polityków zrobić zwykłych pajaców.
    Abonament powoduje produkowanie ustaw o KRRTV,
    które odmawiają prywatnym nadawcom koncesję
    za robienie z polityków pajaców.

    Andrzej.

  • 7. Data: 2012-10-04 21:51:34
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik <n...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    którzy mogą z polityków zrobić zwykłych pajaców.
    Abonament powoduje produkowanie ustaw o KRRTV,
    które odmawiają prywatnym nadawcom koncesję

    ------------------
    Nie mów hop, znając życie, jak Tusk będzie dalej dyktatorem, to skopiuje
    następny pomysł niemiecki, albo Angela podrzuci mu wytyczne w teczce...

    boukun

  • 8. Data: 2012-10-05 14:02:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <n...@t...net.pl> wrote in message
    ps.com...

    > Niech sobie państwo dodrukuje a i obywatele bedą bogatsi.

    ty tak powaznie?

  • 9. Data: 2012-10-05 14:20:26
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-05 14:02, m4rkiz pisze:
    > <n...@t...net.pl> wrote in message
    ps.com...

    > ty tak powaznie?

    No-jak?
    Wszędzie to działa!
    Obama dodrukował parę bilionów $ i wszyscy są zadowoleni po uszy!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-10-05 15:05:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m4rkiz wrote:
    > <n...@t...net.pl> wrote in message
    ps.com...

    > ty tak powaznie?

    no serio.
    wszystko zalezy wzgledem czego sie mierzy.

    dodrukuj sobie tak za 100 tys i powiedz, ze nie jestes bogatszy.