  • 11. Data: 2012-10-05 15:20:02
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    SQLwiel pisze:
    > Wszędzie to działa!
    > Obama dodrukował parę bilionów $ i wszyscy są zadowoleni po uszy!

    To w US Obama drukuje? Miałeś na myśli - no właśnie, co miałeś na myśli,
    jaką instytucję?

    andy_nek

  • 12. Data: 2012-10-08 09:58:57
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 5 października 2012 14:03:01 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
    > <n...@t...net.pl> wrote in message

    ps.com...

    > ty tak powaznie?

    Jak najbardziej poważnie.

    Dzieci, nie znacie zasad ekonomii.

    Musicie wiedzieć, że pieniążków nie produkuje niebo tylko ludzie na ziemi.

    Ilość pieniązków zależy wyłącznie od majątku i jest to wartość subiektywna.

    I teraz, o ilości pieniążków decydują zdolności obywateli danego państwa.

    Jeśli są to wyłacznie modlący się a nie wytwarzający dla siebie i innych ludzi jakiś
    majątek to wiadomo,

    że są to narody bardzo biedne.

    O dodruku pieniązków decydują banki centralne, które jak każdy bank powinny ocenić
    czy program rządu

    jest wiarygodny (czy dodrukować kasę na budowę stadionów dla prywatnej firmy UEFA),
    czy będzie to majątek

    potrzebny i wykorzystywany bo wówczas jest wymiana pieniązków między obywatelami.

    Jak nie ma wymiany to robi się bryndza - kryzys ekonomiczny.

    I teraz mój interlokutorze powiedz, czy dasz rządowi swoją kasę aby oni robili z
    ciebie baranka.

    Czy jednak pozostawisz decyzję bankowi centralnemu. Jesli będzie to dobry interes to
    bank dodrukuje,

    a więc więcej pieniążków znajdzie się na rynku, będzie większa wymiana, polacy będą
    bogatsi.

    Dlaczego u nas jest kryzys, bo przetargi wygrywają kilkuosobowe firmy, które
    wynajmują dziesiątki

    innych firm, którym nieuczciwie płacą, a sami zamieniają na inną walutę i odkładają
    na kontach

    w szwajcarii (eliminją kasę w złotówkach z obrotu na ważne cele trzeba znów
    dodrukować kasę).

    Pieniążków nie może być ani za mało ani za dużo, bo jedno i drugie jest szkodliwe dla
    kraju.

    Osobiście chciałbym być takim bankrutem jakim jest DUBAI niż takim jak jest grecja.

    Rządzący DUBAJEM mówli o swoim bankructwie z uśmiechem.

    Czy teraz głąbie już coś niecoś kumasz czy nadal będziesz rżnął głupa i udawał, że
    coś wiesz.

    Andrzej.

  • 13. Data: 2012-10-08 15:32:47
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <n...@t...net.pl> wrote in message
    ps.com...
    > Dzieci, nie znacie zasad ekonomii.
    > Musicie wiedzieć, że pieniążków nie produkuje niebo tylko ludzie na ziemi.
    > Ilość pieniązków zależy wyłącznie od majątku i jest to wartość subiektywna.
    [...]
    > Czy teraz głąbie już coś niecoś kumasz czy nadal będziesz rżnął głupa i
    > udawał, że coś wiesz.

    niestety z burakami twojego pokroju ciezko dyskutowac wiec dla mnie eot

  • 14. Data: 2012-10-10 09:24:29
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 15:32:56 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
    > <n...@t...net.pl> wrote in message

    ps.com...

    > [...]
    >

    > niestety z burakami twojego pokroju ciezko dyskutowac wiec dla mnie eot

    Ale dlaczego akurat te linijki cię zainteresowały.

    Ja każdego nazywam głabem, kto zabiera głos nie dając żadnej
    odpowiedzi, bo gdybyś napisał, że tu czy tu mylę się i przytoczył
    własne poglądy na sprawę to naprawdę nie nazwałbym cię tak nieładnie.
    A tak rzeczywiście jestem burak.

    Andrzej.