  • 1. Data: 2012-10-02 14:02:02
    Temat: Wypadek autobusu a wypowiedzi ITD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Przy okazji ostatniego wypadku autobusu we Francji na temat kontroli
    przeprowadzonych w tej firmie transportowej, znalezionych uchybień i
    wystawionych mandatów wypowiadał się ktoś z ITD.

    Pytanie: czy te dane są jawne? Mogę iśc do ITD i poprosić o taką informację
    o każdej firmie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 2. Data: 2012-10-02 22:29:42
    Temat: Re: Wypadek autobusu a wypowiedzi ITD
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2012-10-02 14:02, Budzik pisze:
> [...]
    > wystawionych mandatów wypowiadał się ktoś z ITD.
    >
    > Pytanie: czy te dane są jawne? Mogę iśc do ITD i poprosić o taką informację

    Orzekanie w sprawie nałożenia kary za uchybienia jakie znalazła ITD
    następuje w trybie określonym w Kodeksie postępowania w sprawach o
    wykroczenia więc nie sądzę, żebyś otrzymał takie informacje. Jeżeli
    jednak karą będzie cofnięcie licencji to możesz takie dane otrzymać od
    Ministra Transportu (przewóz międzynarodowy) lub Starosty (przewóz krajowy).

  • 3. Data: 2012-10-05 22:58:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > jednak karą będzie cofnięcie licencji to możesz takie dane otrzymać od
    > Ministra Transportu (przewóz międzynarodowy) lub Starosty (przewóz

    No to na jakiej podstawie otrzymują te dane dziennikarze?

    --
    Pozdrawia... Budzik