  • 1. Data: 2004-12-23 09:33:04
    Temat: ART. 554 KODEKS CYWILNY- pytanie
    Od: "Sławek" <s...@p...com>

    Pisałem kilka dni temu bardzo ogólnie, i posty jakie otrzymałem na zadane
    pytanie równiez nie upewniły mnie co mam robic dalej,. wiec moze precyzyjnie
    opiszę przypadek;
    Dwa lata temu sprzedałem materialy budowlane gościowi. Materiał zawiozłem
    mu na wskazany adres a on podpisał mi dokument WZ. Fakt stwierdzony jego
    własnoręcznym podpisem bez zastrzeżeń.
    Nastepnie wystawiłem mu faktu na podstawie dokumentu WZ, którą równiez
    podpisał własnorecznie. Otrzymał 60 dni terminu płatności.
    dokument WZ wystawiony 2002-10-30,
    faktura wystawiona 2002-11-03
    termin płatności 2003-01-02
    w którym momencie przedawniaja się moje roszczenia odnośnie jego płatności.
    Pozdrawiam Slawek

  • 2. Data: 2004-12-23 12:30:39
    Temat: Re: ART. 554 KODEKS CYWILNY- pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem 2.01.2005 r.

  • 3. Data: 2004-12-23 13:38:48
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > w którym momencie przedawniaja się moje roszczenia odnośnie jego
    > płatności.

    2 I '05

    --
    "I've got a lovely bunch o' coconuts
    There they are standing in the row

  • 4. Data: 2004-12-23 15:40:37
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

> [...]
    > faktura wystawiona 2002-11-03
    > termin płatności 2003-01-02
    > w którym momencie przedawniaja się moje roszczenia odnośnie jego

    120 kc - bieg przedawnienia rozpoczyna sie 2003-01-02
    118 kc - trwa 3 lata, lecz przepis 554 jest przepisem szczegolnym - wiec 2
    lata

    ergo uplywa z dniem 2005-01-02

    p.
    W,