    From: "Sławek" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ART. 554 KODEKS CYWILNY- pytanie
    Date: Thu, 23 Dec 2004 10:33:04 +0100

    Pisałem kilka dni temu bardzo ogólnie, i posty jakie otrzymałem na zadane
    pytanie równiez nie upewniły mnie co mam robic dalej,. wiec moze precyzyjnie
    opiszę przypadek;
    Dwa lata temu sprzedałem materialy budowlane gościowi. Materiał zawiozłem
    mu na wskazany adres a on podpisał mi dokument WZ. Fakt stwierdzony jego
    własnoręcznym podpisem bez zastrzeżeń.
    Nastepnie wystawiłem mu faktu na podstawie dokumentu WZ, którą równiez
    podpisał własnorecznie. Otrzymał 60 dni terminu płatności.
    dokument WZ wystawiony 2002-10-30,
    faktura wystawiona 2002-11-03
    termin płatności 2003-01-02
    w którym momencie przedawniaja się moje roszczenia odnośnie jego płatności.
    Pozdrawiam Slawek