  • 91. Data: 2023-10-22 07:03:23
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trzeba zmienić więc prawo.

    Nie trzeba - na przykład zgłoszenia ze 112 są normalnie gromadzone i
    przetważane i jak zapytasz w trybie dostępu do informacji publicznej to
    dostaniesz ile było interwencji w danym lokali. Więc robert jak zwykle
    zmyśla.

    > Czyli skłądam takie zawiadomienie (jako nie-przedstawiciel) i co się z
    > tym dalej dzieje? Kto podejmuje jakie decyzje, skoro rozumiem skłądam na
    > policji?

    Zakładam że jednak dupy ruszą. A co dalej - pewnie w ogóle przyjadą po
    zawodach, a potem... wypuszczą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2023-10-22 07:08:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W przeciwieństwie do Ciebie.

    No ale napisałeś że on się myli:P

    > Nie, tylko ukrywałeś, że nie mogli niezwłocznie jechać, bo nie było
    > wiadomo gdzie. Taki drobiażdżek :-)

    Przepraszam - a skąd niby miałem wiedzieć gdzie jest kurwa moto - za was
    miałego go znaleźć zanim zgłosiłem i ukrywałem że go nie znalazłem?

    Mieli jechać na miejsce z którego zawinęli, sprawdzić monitoring i w
    zasadzie mieli sprawców na widelcu, skoro nagrali sie na monitoringu i
    mieli adres ich kolegi od piwkowania. Zesztą jak się znalazł moto to ich
    bez problemu zidentyfikowali i zawinęli więc sie da, tylko trzeba żeby
    "zapał nie opadał".

    > Oni też? Sąsiad, pijaczki pod blokiem i PiS.

    Oni taż - i co więcej - śmieszna sprawa, wygrałem:P

    Z czego wynikała?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2023-10-22 12:26:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.10.2023 o 16:35, Shrek pisze:

    > Ty przez analogię że skoro w liczbach bezwzględnych zabijają mniej ludzi
    > niż zdrowi to nie są od nich niebezpieczniejsi:P

    Przecież nie twierdziłem, że warto być chorym, więc nie rozumiem Twojej
    analogii.

    Twierdzę, że obiektywnie - skoro już posługujemy się analogiami - banda
    95 kiboli jest dla społeczeństwa bardziej niebezpieczna, niż banda 5 kiboli.

    > Ale my tu nie o tym, tylko czy zdrowy człowiek jest statystycznie
    > bezpieczniejszy dla otoczenia od schizofrenika - nie, nie jest. Kropka.

    Przecież się z tym zgadzam.
    Jeżeli zdrowi popełniają 95%, to nie są bezpieczniejsi.

    > Otóż nie. Jak choćby trzeci raz w nocy przyjadą bo na 112 ktoś zgłasza
    > zakłócanie to skończy się mandatem albo wnioskiem o ukaranie. W
    > przypadku świrującego chorego - tak wiemy, ale nic nie zrobimy.

    Jak nie jak tak?

    https://gazetaolsztynska.pl/441771,Lincz-we-Wlodowie
    -Po-tym-co-przez-te-wszystkie-lata-przeszlismy-wolim
    y-udawac-ze-nic-nie-widzimy.html

    https://dziendobry.tvn.pl/gorace-tematy/uwaga-tvn-me
    zczyzna-terroryzuje-mieszkancow-gubina-policja-nic-z
    -tym-nie-robi-st6974636

    "Po pracy pojechałam na komisariat. Usłyszałam tam, że go znają i lepiej
    żebym kupiła sobie gaz - opowiada jedna z zaatakowanych przez Rafała K."
    "W niektórych postępowaniach były zlecone badania poczytalności -
    podkreśla Ewa Antonowicz z Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze."

    "Dlaczego pomimo tak wielu sygnałów mężczyzna tak długo pozostawał na
    wolności? - Policja nic z tym nie robi. Sam zgłaszałem to dwa razy
    anonimowo. Z tego co wiem, takich zgłoszeń było sporo. To nie jest tak,
    że to biedny chłopak, ze słabą psychiką, który się pogubił. On chciał
    być groźny, chciał być gangsterem - podkreśla były znajomy Rafała K."

    https://wiadomosci.onet.pl/lubuskie/terroryzowal-mie
    szkancow-gubina-trafil-do-aresztu-gdy-zaatakowal-sie
    kiera/khjsnj9

    "Choć mieszkańcy Gubina od dawna żyli w strachu przed nieobliczalnym
    sąsiadem, a w reportażu przytoczono więcej jego agresywnych zachowań, do
    aresztu trafił dopiero niedawno, po ataku siekierą w pociągu po
    niemieckiej stronie miasta. Z relacji innych pasażerów wynika, że
    najpierw demolował wagon, a potem zaatakował pasażerką. Ofiarą padła
    17-letnia Niemka, która w ciężkim stanie trafiła do szpitala."

    Tu masz inny przykład, koleś nie jest schizofrenikiem, "zwykły" ćpun ze
    zrytą banią:
    https://gazetawroclawska.pl/sasiad-terroryzuje-miesz
    kancow-budynku-w-brzegu-dolnym-atakuje-doroslych-str
    aszy-dzieci-a-z-jego-okien-leca-szafki/ar/c9-1606862
    1

    https://warszawa.naszemiasto.pl/agresywny-sasiad-ter
    roryzuje-mieszkancow-jednego-z-blokow-w/ar/c1-913753

    Tego jest pełno...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 94. Data: 2023-10-22 12:35:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.10.2023 o 17:11, rowerex rowerex pisze:

    > Wybaczcie wstawkę polityczno-wyborczą, ale która partia ma to w programie
    > wyborczym na poziomie takich konkretów o których w tym wątku toczy się
    > dyskusja?

    Nie istnieje taka partia, która w programie wyborczym ma wszystko, co
    potrzebne.

    > Z tego powodu przestałem brać udział w wyborach...

    A ja biorę, bo nie jest mi wszystko jedno, czy będę żył jak w rosji, czy
    w państwie cywilizowanym.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 95. Data: 2023-10-22 15:54:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2023 o 12:26, Kviat pisze:

    > Przecież nie twierdziłem, że warto być chorym, więc nie rozumiem Twojej
    > analogii.

    Dobra - z tym "dobrze się napić przed jazdą" to już była moja ironia do
    tego jak ktoś twierdzi że schizofrenicy, mimo że zabijają statyycznie 5
    razy cześciej, to są bezpieczniejsi od zdrowych. Na tej zasadzie pijani
    kierowcy są bezpieczniejsi od trzeźwych, ci bez prawa są bezieczniejsi
    od tych z prawkiem, co więcej seryjni zabójcy są bezpieczniejsi od lekarzy:)

    > Twierdzę, że obiektywnie - skoro już posługujemy się analogiami - banda
    > 95 kiboli jest dla społeczeństwa bardziej niebezpieczna, niż banda 5
    > kiboli.

    Jeśli już to że banda 5 kiboli jest bezpieczniejsza od powiedzmy 495
    lekarzy.

    > Przecież się z tym zgadzam.
    > Jeżeli zdrowi popełniają 95%, to nie są bezpieczniejsi.

    Czyli pijani kierowcy są jednak bezpieczniejsi od trzeźwych. A pijani
    bez prawka i nieletni to już bedzie wzór bezpieczeństwa;)

    > Jak nie jak tak?

    > Tego jest pełno...

    Dobra - źle się wyraziłem - jak w miarę normalny człowiek zrobi imprezę
    i ktoś zadzwoni, to w miarę normalni policjanci przyjadą i zwrócą mu
    uwagę. Jak przyjadą drugi raz to skończy się mandatem, jak trzeci to
    pomyślą jak co życie utrudnć chociażby dlatego że ich wkurwiasz. Jeśli
    jednak będziesz patusem i będziesz konsekwentny to albo cię finalnie
    zamkną albo przestaną cię zauważać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2023-10-22 16:47:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.10.2023 o 15:54, Shrek pisze:

    > Dobra - z tym "dobrze się napić przed jazdą" to już była moja ironia do
    > tego jak ktoś twierdzi że schizofrenicy, mimo że zabijają statyycznie 5
    > razy cześciej, to są bezpieczniejsi od zdrowych.

    A jeszcze przed chwilą twierdziłeś, że popełniają 5-8%...
    To jakaś alternatywna matematyka jest?
    Jak to wyliczyłeś, że z 5-8% zrobiło się 5 razy częściej?

    > Na tej zasadzie pijani
    > kierowcy są bezpieczniejsi od trzeźwych, ci bez prawa są bezieczniejsi
    > od tych z prawkiem, co więcej seryjni zabójcy są bezpieczniejsi od
    > lekarzy:)

    Kto więcej zabija?
    Pijani, czy trzeźwi "jeżdżę szybko, ale bezpiecznie"?

    > Czyli pijani kierowcy są jednak bezpieczniejsi od trzeźwych.

    Od trzeźwych zapierdalaczy bez rozumu.

    > A pijani
    > bez prawka i nieletni to już bedzie wzór bezpieczeństwa;)

    Serio?
    Przecież jesteś w miarę inteligentny, to chyba oganiasz, że jest mowa o
    ludziach agresywnych. Nie każdy zdrowy jest agresywny, tak samo jak nie
    każdy trzeźwy kierowca jeździ niebezpiecznie jak pijany.

    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1554232%2Cspad
    ek-liczby-wypadkow-drogowych-w-polsce-zginelo-349-mn
    iej-osob-policja

    "Według statystyk KGP w 2022 roku z winy kierujących pojazdami powstały
    19373 wypadki, co stanowi 90,9 proc. ogółu.W wyniku tych zdarzeń zginęło
    1621 osób (85,5 proc.)"

    Twierdzisz, że te wszystkie 1621 osób zginęło przez pijanych?
    Ilu z nich zostało zabitych przez pijanych?

    https://beesafe.pl/porady/nietrzezwi-kierowcy-statys
    tyki/

    "Skutki wypadków spowodowanych przez nietrzeźwych kierowców są
    tragiczne. W wyniku tych zdarzeń w 2022 roku zginęło 172 osób, a 1 690
    osób zostało rannych."

    1621-172=1449

    To kto jest bardziej niebezpieczny? Pijany, trzy trzeźwy patol za
    kierownicą?

    > Dobra - źle się wyraziłem

    No raczej.

> [...]
    > uwagę. Jak przyjadą drugi raz to skończy się mandatem, jak trzeci to
    > pomyślą jak co życie utrudnć chociażby dlatego że ich wkurwiasz.

    Normalni ludzie, którzy zrobią głośną imprezę, nie są problemem.
    I dlatego przecież nie o takich dyskutujemy.

    > Jeśli
    > jednak będziesz patusem i będziesz konsekwentny to albo cię finalnie
    > zamkną albo przestaną cię zauważać.

    Przecież o tym piszę od początku.
    Agresywnych zdrowych (w sensie nie chorujących na schizofrenię) patusów
    jest dużo więcej, to i są bardziej niebezpieczni niż ludzie chorzy.
    Takie "znane" patusy są tak samo olewane.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 97. Data: 2023-10-22 16:57:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2023 o 16:47, Kviat pisze:

    > A jeszcze przed chwilą twierdziłeś, że popełniają 5-8%...
    > To jakaś alternatywna matematyka jest?
    > Jak to wyliczyłeś, że z 5-8% zrobiło się 5 razy częściej?

    Jest ich 1% popełniają 5%+ zabójstw.

    > Kto więcej zabija?

    To wolisz pójść do lekarza czy pijanego kierowcy?

    > Serio?

    No serio - przecież skoro pijani zabijają mniej bo jest ich mniej, to
    pijanych, bez prawka i do tego nieletnich będzie jeszcze mniej, zabiją
    jeszcze mniej osób i będą jeszcze bezpoeczniejsi niż trzeźwi:P Podobnie
    można podzielić na grupy wedle promili - mniej niż pięć, niej niż cztery
    itd. Wyjdzie że im bardziej najebany tym bezpieczniejszy:P Oczywiście
    jaja sobie robię kontunujac twoją linię miślenia:P

    > Przecież o tym piszę od początku.
    > Agresywnych zdrowych (w sensie nie chorujących na schizofrenię) patusów
    > jest dużo więcej, to i są bardziej niebezpieczni niż ludzie chorzy.
    > Takie "znane" patusy są tak samo olewane.

    Różnie bywa - cześć jednak w końcu trafia do pierdla. Psychiczni dopiero
    jak kogoś zabiją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!