    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Date: Sun, 22 Oct 2023 16:57:15 +0200
    <ugqtim$lo9$2$Shrek@news.chmurka.net> <ugrkfk$egkm$1@dont-email.me>
    <ugrl6g$ps6$4$Shrek@news.chmurka.net> <ugrrfa$g3uo$1@dont-email.me>
    <ugrs1b$ps6$8$Shrek@news.chmurka.net> <ugs8k9$j7bu$1@dont-email.me>
    <ugst4n$ps7$9$Shrek@news.chmurka.net> <ugth3k$105js$1@dont-email.me>
    <ugth9h$9bk$3$Shrek@news.chmurka.net> <ugu29p$14kto$1@dont-email.me>
    <ugu2ud$630$1$Shrek@news.chmurka.net> <uh2tca$2cduf$1@dont-email.me>
    <uh398g$85m$1$Shrek@news.chmurka.net> <uh3cm2$2fp2c$1@dont-email.me>

    W dniu 22.10.2023 o 16:47, Kviat pisze:

    > A jeszcze przed chwilą twierdziłeś, że popełniają 5-8%...
    > To jakaś alternatywna matematyka jest?
    > Jak to wyliczyłeś, że z 5-8% zrobiło się 5 razy częściej?

    Jest ich 1% popełniają 5%+ zabójstw.

    > Kto więcej zabija?

    To wolisz pójść do lekarza czy pijanego kierowcy?

    > Serio?

    No serio - przecież skoro pijani zabijają mniej bo jest ich mniej, to
    pijanych, bez prawka i do tego nieletnich będzie jeszcze mniej, zabiją
    jeszcze mniej osób i będą jeszcze bezpoeczniejsi niż trzeźwi:P Podobnie
    można podzielić na grupy wedle promili - mniej niż pięć, niej niż cztery
    itd. Wyjdzie że im bardziej najebany tym bezpieczniejszy:P Oczywiście
    jaja sobie robię kontunujac twoją linię miślenia:P

    > Przecież o tym piszę od początku.
    > Agresywnych zdrowych (w sensie nie chorujących na schizofrenię) patusów
    > jest dużo więcej, to i są bardziej niebezpieczni niż ludzie chorzy.
    > Takie "znane" patusy są tak samo olewane.

    Różnie bywa - cześć jednak w końcu trafia do pierdla. Psychiczni dopiero
    jak kogoś zabiją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!