    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Date: Sun, 22 Oct 2023 12:26:15 +0200
    <ugqtim$lo9$2$Shrek@news.chmurka.net> <ugrkfk$egkm$1@dont-email.me>
    <ugrl6g$ps6$4$Shrek@news.chmurka.net> <ugrrfa$g3uo$1@dont-email.me>
    <ugrs1b$ps6$8$Shrek@news.chmurka.net> <ugs8k9$j7bu$1@dont-email.me>
    <ugst4n$ps7$9$Shrek@news.chmurka.net> <ugth3k$105js$1@dont-email.me>
    <ugth9h$9bk$3$Shrek@news.chmurka.net> <ugu29p$14kto$1@dont-email.me>
    <ugu2ud$630$1$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 20.10.2023 o 16:35, Shrek pisze:

    > Ty przez analogię że skoro w liczbach bezwzględnych zabijają mniej ludzi
    > niż zdrowi to nie są od nich niebezpieczniejsi:P

    Przecież nie twierdziłem, że warto być chorym, więc nie rozumiem Twojej
    analogii.

    Twierdzę, że obiektywnie - skoro już posługujemy się analogiami - banda
    95 kiboli jest dla społeczeństwa bardziej niebezpieczna, niż banda 5 kiboli.

    > Ale my tu nie o tym, tylko czy zdrowy człowiek jest statystycznie
    > bezpieczniejszy dla otoczenia od schizofrenika - nie, nie jest. Kropka.

    Przecież się z tym zgadzam.
    Jeżeli zdrowi popełniają 95%, to nie są bezpieczniejsi.

    > Otóż nie. Jak choćby trzeci raz w nocy przyjadą bo na 112 ktoś zgłasza
    > zakłócanie to skończy się mandatem albo wnioskiem o ukaranie. W
    > przypadku świrującego chorego - tak wiemy, ale nic nie zrobimy.

    Jak nie jak tak?

    https://gazetaolsztynska.pl/441771,Lincz-we-Wlodowie
    -Po-tym-co-przez-te-wszystkie-lata-przeszlismy-wolim
    y-udawac-ze-nic-nie-widzimy.html

    https://dziendobry.tvn.pl/gorace-tematy/uwaga-tvn-me
    zczyzna-terroryzuje-mieszkancow-gubina-policja-nic-z
    -tym-nie-robi-st6974636

    "Po pracy pojechałam na komisariat. Usłyszałam tam, że go znają i lepiej
    żebym kupiła sobie gaz - opowiada jedna z zaatakowanych przez Rafała K."
    "W niektórych postępowaniach były zlecone badania poczytalności -
    podkreśla Ewa Antonowicz z Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze."

    "Dlaczego pomimo tak wielu sygnałów mężczyzna tak długo pozostawał na
    wolności? - Policja nic z tym nie robi. Sam zgłaszałem to dwa razy
    anonimowo. Z tego co wiem, takich zgłoszeń było sporo. To nie jest tak,
    że to biedny chłopak, ze słabą psychiką, który się pogubił. On chciał
    być groźny, chciał być gangsterem - podkreśla były znajomy Rafała K."

    https://wiadomosci.onet.pl/lubuskie/terroryzowal-mie
    szkancow-gubina-trafil-do-aresztu-gdy-zaatakowal-sie
    kiera/khjsnj9

    "Choć mieszkańcy Gubina od dawna żyli w strachu przed nieobliczalnym
    sąsiadem, a w reportażu przytoczono więcej jego agresywnych zachowań, do
    aresztu trafił dopiero niedawno, po ataku siekierą w pociągu po
    niemieckiej stronie miasta. Z relacji innych pasażerów wynika, że
    najpierw demolował wagon, a potem zaatakował pasażerką. Ofiarą padła
    17-letnia Niemka, która w ciężkim stanie trafiła do szpitala."

    Tu masz inny przykład, koleś nie jest schizofrenikiem, "zwykły" ćpun ze
    zrytą banią:
    https://gazetawroclawska.pl/sasiad-terroryzuje-miesz
    kancow-budynku-w-brzegu-dolnym-atakuje-doroslych-str
    aszy-dzieci-a-z-jego-okien-leca-szafki/ar/c9-1606862
    1

    https://warszawa.naszemiasto.pl/agresywny-sasiad-ter
    roryzuje-mieszkancow-jednego-z-blokow-w/ar/c1-913753

    Tego jest pełno...

    Pozdrawiam
    Piotr