    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Date: Sun, 22 Oct 2023 16:47:26 +0200
    <ugqtim$lo9$2$Shrek@news.chmurka.net> <ugrkfk$egkm$1@dont-email.me>
    <ugrl6g$ps6$4$Shrek@news.chmurka.net> <ugrrfa$g3uo$1@dont-email.me>
    <ugrs1b$ps6$8$Shrek@news.chmurka.net> <ugs8k9$j7bu$1@dont-email.me>
    <ugst4n$ps7$9$Shrek@news.chmurka.net> <ugth3k$105js$1@dont-email.me>
    <ugth9h$9bk$3$Shrek@news.chmurka.net> <ugu29p$14kto$1@dont-email.me>
    <ugu2ud$630$1$Shrek@news.chmurka.net> <uh2tca$2cduf$1@dont-email.me>
    <uh398g$85m$1$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 22.10.2023 o 15:54, Shrek pisze:

    > Dobra - z tym "dobrze się napić przed jazdą" to już była moja ironia do
    > tego jak ktoś twierdzi że schizofrenicy, mimo że zabijają statyycznie 5
    > razy cześciej, to są bezpieczniejsi od zdrowych.

    A jeszcze przed chwilą twierdziłeś, że popełniają 5-8%...
    To jakaś alternatywna matematyka jest?
    Jak to wyliczyłeś, że z 5-8% zrobiło się 5 razy częściej?

    > Na tej zasadzie pijani
    > kierowcy są bezpieczniejsi od trzeźwych, ci bez prawa są bezieczniejsi
    > od tych z prawkiem, co więcej seryjni zabójcy są bezpieczniejsi od
    > lekarzy:)

    Kto więcej zabija?
    Pijani, czy trzeźwi "jeżdżę szybko, ale bezpiecznie"?

    > Czyli pijani kierowcy są jednak bezpieczniejsi od trzeźwych.

    Od trzeźwych zapierdalaczy bez rozumu.

    > A pijani
    > bez prawka i nieletni to już bedzie wzór bezpieczeństwa;)

    Serio?
    Przecież jesteś w miarę inteligentny, to chyba oganiasz, że jest mowa o
    ludziach agresywnych. Nie każdy zdrowy jest agresywny, tak samo jak nie
    każdy trzeźwy kierowca jeździ niebezpiecznie jak pijany.

    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1554232%2Cspad
    ek-liczby-wypadkow-drogowych-w-polsce-zginelo-349-mn
    iej-osob-policja

    "Według statystyk KGP w 2022 roku z winy kierujących pojazdami powstały
    19373 wypadki, co stanowi 90,9 proc. ogółu.W wyniku tych zdarzeń zginęło
    1621 osób (85,5 proc.)"

    Twierdzisz, że te wszystkie 1621 osób zginęło przez pijanych?
    Ilu z nich zostało zabitych przez pijanych?

    https://beesafe.pl/porady/nietrzezwi-kierowcy-statys
    tyki/

    "Skutki wypadków spowodowanych przez nietrzeźwych kierowców są
    tragiczne. W wyniku tych zdarzeń w 2022 roku zginęło 172 osób, a 1 690
    osób zostało rannych."

    1621-172=1449

    To kto jest bardziej niebezpieczny? Pijany, trzy trzeźwy patol za
    kierownicą?

    > Dobra - źle się wyraziłem

    No raczej.

    >- jak w miarę normalny człowiek zrobi imprezę
    > i ktoś zadzwoni, to w miarę normalni policjanci przyjadą i zwrócą mu
    > uwagę. Jak przyjadą drugi raz to skończy się mandatem, jak trzeci to
    > pomyślą jak co życie utrudnć chociażby dlatego że ich wkurwiasz.

    Normalni ludzie, którzy zrobią głośną imprezę, nie są problemem.
    I dlatego przecież nie o takich dyskutujemy.

    > Jeśli
    > jednak będziesz patusem i będziesz konsekwentny to albo cię finalnie
    > zamkną albo przestaną cię zauważać.

    Przecież o tym piszę od początku.
    Agresywnych zdrowych (w sensie nie chorujących na schizofrenię) patusów
    jest dużo więcej, to i są bardziej niebezpieczni niż ludzie chorzy.
    Takie "znane" patusy są tak samo olewane.

    Pozdrawiam
    Piotr