    From: Roman Stachowiak <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: 5 miechów w więzieniu bo prokurator nie ten numer wybrał
    Date: Mon, 14 Mar 2016 16:48:54 +0100

    > Czyli Ty po prostu coś sobie tam napiszesz, a wszyscy mają czesać ustawę
    > i się domyślać, co też Tobie może chodzić.

    Wszyscy wiedzą o co chodzi, a ty jeden nie. Biednyś.

    Art. 137. § 1. Za przewinienia służbowe, w tym za oczywistą i rażącą
    obrazę przepisów prawa i uchybienia godności urzędu, prokurator
    odpowiada dyscyplinarnie (przewinienia dyscyplinarne).
    § 2. Nie stanowi przewinienia dyscyplinarnego działanie lub zaniechanie
    prokuratora podjęte wyłącznie w interesie społecznym.

    --
    RomanS