    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 400zł dla kogo
    Date: Tue, 13 Jun 2017 08:04:09 +0200
    <ohl9de$5k4$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <ohll3s$dnk$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <ohlnmr$k6l$1@node1.news.atman.pl>
    <593e660a$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohlqkk$n7o$1@node1.news.atman.pl>
    <593e7531$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohm1rd$udc$1@node1.news.atman.pl>
    <593e909e$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohm41r$sa5$1@node2.news.atman.pl>
    <593eab3c$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 16:54, J.F. pisze:

    > A mi chodzi o to, ze partie deleguja ludzi do tych komisji, i co -
    > mieliby sie czlonkowie dogadac wbrew wlasnej partii ?

    Dlatego napisałem, że w większych miejscowościach jest to w zasadzie
    niemożliwe. W mniejszych, gdzie wszyscy się znają, czasami - w bardzo
    sprzyjających warunkach ku temu mogą się jednak dogadać, ty przymkniesz
    oko tu, ja przymknę tam... Oczywiście musi zajść jeszcze wiele
    dodatkowych sprzyjających warunków: brak męża zaufania, inni członkowie
    komisji również są skorzy by się dogadać itd... więc też mało
    prawdopodobne, ale ew - przy super szczęściu wykonalne. Ale ... no
    właśnie też nie na dużą skalę, dodatkowo, zawsze pozostaje obawa, że
    ktoś nie dotrzyma umowy, więc ryzyko nieopłacalne, dlatego dla mnie
    raczej określiłbym to "z prawdopodobieństwem równym 0" (dla
    nieobeznanych z matematyką nie jest to tożsame z tym, że całkowicie
    niemożliwe)...

    --
    http://kaczus.ppa.pl