  • 81. Data: 2017-06-12 19:43:44
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2017 o 07:50, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Tak ale zauważyli, że ten system w obecnej
    > rzeczywistości nie ma racji bytu i zaproponowano by zamiast ściągania
    > abonamentu, media publiczne zrezygnowały z reklam w zamian za pieniądze
    > z reklam od innych nadawców.
    A ja mam lepszy pomysł. Niech się utrzymują z reklam i konkurują na
    discopolo z polotv, jak muszą - i tak o żadnej misji już mowy nie ma.
    Albo niech się zamkną. Jedyny powód dla którego państwo powinno mieć
    telewizję czy radio to nadawanie w razie potrzeby komunikatów alarmowych
    w czasie klęsk żywoiołowych i stanów wyjatkowych czy wojennych - a to
    się da załatwić bez _własnej_ telewizji - zwykłą ustawą.

    Shrek

  • 82. Data: 2017-06-12 19:46:27
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 10:46, Trefniś pisze:

    > Każda władza ma swoich Misiewiczów, ja nie widzę różnicy między PiS i PO:
    >
    > http://www.polskatimes.pl/artykul/3535149,zlote-dzie
    ci-po-mlodzi-demokraci-co-sie-z-nimi-stalo,id,t.html

    To teraz mi powiedz kto obiecywał:
    - walkę z układami
    - apolityczność w obsadzaniu stanowisk
    - walkę z nepotyzmem
    - nowe standardy w polityce i zarządzaniu państwem
    - niewyprowadzanie Policji przeciwko manifestantom
    - poszanowanie Konstytucji

    Dalej już mi się nie chce nawet wymieniać. Bo jak na razie mamy PZPR w
    nowym wydaniu, które marzy o powrocie SB

    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/superminist
    er-od-bezpieczenstwa/v7k36cl

    O to chodziło? Było tak mówić od początku. A tak z Prawa i
    Sprawiedliwości zostaje zwykłe Pazernośc i Skurwysyństwo, które
    najwyraźniej odpowiada takim jak ty skoro go tak zaciekle bronią ślepi i
    głusi na wszystko. Za 500 zeta sprzedaliście wolność i Polskę jełopy.

    --
    Sonn

  • 83. Data: 2017-06-12 19:50:04
    Temat: Re: Państwowe telewizja i radio
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > klęsk żywoiołowych i stanów wyjatkowych czy wojennych - a to się da
    > załatwić bez _własnej_ telewizji - zwykłą ustawą.

    A nawet jeśli nie to powinien wystarczyć *jeden* kanał telewizyjny i
    *jeden* kanał radiowy z wyjątkowym finansowaniem. Zmuszanie obywateli
    *podatkiem* od posiadania odbiornika do finansowania czegokolwiek więcej
    co jak dla mnie kurewstwo pokazowe.

    --
    A. Filip

  • 84. Data: 2017-06-12 20:09:18
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 19:40 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup

    (...)

    > I mylisz, ze powyzsze zdarzenie mialo wplyw na opinie wyborcow, czy inne
    > sie na to zlozyly ?
    >
    > Niektorzy owszem, swiecie Prezesowi uwierzyli, oszustwo wyborcze ... ale
    > oni i tak by na PiS glosowali :-)

    No co ty!
    Przecież według sondaży poparcie dla Bul-Komorowskiego było 70%, a Dudy
    zaledwie 10%
    To skąd to zaoranie i tu, i w parlamentarnych?
    Co, może rosyjscy hakerzy?
    :)

    --
    Trefniś

  • 85. Data: 2017-06-12 20:20:45
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 19:50, A. Filip pisze:

> [...]
    > *jeden* kanał radiowy z wyjątkowym finansowaniem. Zmuszanie obywateli
    > *podatkiem* od posiadania odbiornika do finansowania czegokolwiek więcej

    Powiedz to Kurwskiemu, który musi uciułać na pensję dla siebie, kochanki
    i alimenty dla byłej żony i dzieci. A i nie zapomnij o jego mocodawcy.

    --
    Sonn

  • 86. Data: 2017-06-12 20:26:54
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 19:46 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > W dniu 2017-06-12 o 10:46, Trefniś pisze:

    (...)
    > głusi na wszystko. Za 500 zeta sprzedaliście wolność i Polskę jełopy.

    Nie głosowałem na PiS prymitywie.
    Ale mimo wszystko cieszy mnie wasza biegunka intelektualna "opozycjoniści
    ścichapęk".

    --
    Trefniś

  • 87. Data: 2017-06-12 20:42:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2017 o 19:50, A. Filip pisze:

    > A nawet jeśli nie to powinien wystarczyć *jeden* kanał telewizyjny i
    > *jeden* kanał radiowy z wyjątkowym finansowaniem.

    A na co komu program, którego nikt nie ogląda? W sytuacjach wyjątkowych
    zapewne można by to zrobić we wszystkich komercyjnych telewizjach z mocy
    ustawy.

    Ale nawet jak nie to taniej będzie nadawać komunikaty jako reklamy w
    polsacie;)

    > Zmuszanie obywateli
    > *podatkiem* od posiadania odbiornika do finansowania czegokolwiek więcej
    > co jak dla mnie kurewstwo pokazowe.

    Ty jeszcze nie widziałeś pokazowego kurewstwa. Niedawno przekonałem się,
    że jednym zdaniem w ustawie można wprowadzić dowolne kurewstwo (w tym
    przypadku wyjęcie kobiet na macierzyńskich spod prawa pracy) i chuj. Po
    prostu - cała reszta prawa, łącznie z konstytucją nie ma znaczenia.
    Zobaczymy co wymyślą w celu uzasadnienia, że dyrektywy UE również nie
    działają.

    Także już się nie łudzę. PiS nie zamierza oddać władzy i będzie to robił
    za pomocą posranych ustaw, niezgodnych z konstytucją. NIe bez powodu
    zniszczyli trybunał (który i tak robił za polityczne prostytutki).

    Shrek

  • 88. Data: 2017-06-12 20:58:44
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > W dniu 12.06.2017 o 19:50, A. Filip pisze:

    No masz, zostałeś (baba) dotknięty regulacją -- może zamiast mądrzenia sie
    nasz bliski przyjaciel Andrzej Adam Filip swoje niezłomne zdanie wyłuszczy?

    --
    'Tom N'

  • 89. Data: 2017-06-12 21:11:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2017 o 20:58, 007 pisze:

    > No masz, zostałeś (baba) dotknięty regulacją -- może zamiast mądrzenia sie
    > nasz bliski przyjaciel Andrzej Adam Filip swoje niezłomne zdanie wyłuszczy?

    Jak ci wyregulują, że z mocy prawa masz zapłacić abonament za 10 lat
    wstecz to będziesz inaczej gadał. Od tego państwo ustala prawo, żeby je
    przestrzegać. Co tak ekstrawaganckiego widzisz w ideii dotrzymywania umów?

    Shrek

  • 90. Data: 2017-06-12 23:55:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 20:20, Sonn pisze:

    > Powiedz to Kurwskiemu, który musi uciułać na pensję dla siebie, kochanki
    > i alimenty dla byłej żony i dzieci. A i nie zapomnij o jego mocodawcy.

    Może tym coś niecoś zmienimy? Może więcej dla LUDU zostanie? Link i
    strona była w Rzeczpospolitej.
    https://secure.avaaz.org/pl/petition/Papiez_Francisz
    ek_Apel_o_ukrocenie_politycznej_dzialalnosci_Tadeusz
    a_Rydzyka_1/?aWQTemb

    --
    animka