    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 400zł dla kogo
    Date: Tue, 13 Jun 2017 08:17:09 +0200

    W dniu 2017-06-13 o 08:01, z pisze:

    > Od wielu wielu lat w Polsce istniał podatek który nie był ściągany.
    > Poprzednie rządy specjalnie albo z nieudolności nie potrafiły naprawić
    > tej niesprawiedliwej sytuacji kiedy jedni prawi, porządni obywatele
    > płacą i inne cwaniaki NIE.
    >
    > A może jesteś przeciwko płaceniu podatków? To co tu ku... robisz?

    nie jest to podatek, bo gdyby był, nie potrzeba by było umowy z pocztą o
    jego ściąganie. Więc skoro jesteśmy na grupie prawniczej trzymajmy się
    faktów.

    > Twoje dywagacje o przyszłych niedoszłych odszkodowaniach nawet mnie nie
    > śmieszą

    Mnie tez nie, bo to nie politycy zapłacą, tylko znowu my...

    > Pis robi to co obiecał.
    > Trzeba było zlikwidować ten podatek jak obiecał Tusk.

    Czemu to do mnie piszesz, a nie do Tuska? Czy ja wygladam jak Tusk? Albo
    mam z nim coś wspólnego? Jakas mania prześladowcza?

    > Nie zrobił tego to trzeba płacić

    no to płać

    > A jak się nie podoba to wygrać wybory i zrobić to po swojemu.

    Trzeba najpierw zmienić ordynację, bo na razie jest to mało możliwe.

    > Jazda do roboty gamonie ;-)

    widzę, że się lubisz motywować

    > Też mi się nie podoba że ci z dvb-t nie będą płacić.
    > Ale to jest mniejsze zło

    a co mnie to, będą, czy nie. Istotne, jest, że firma działająca na rynku
    dostanie dane, których dostać nie powinna. Było dużo innych lepszych
    rozwiązań, ale ze względu na to by dać swoim zarobić tego nie zrobiono.
    Dodatkowo, jak napisałem w innym miejscu, taka konstrukcja abonamentu
    jest nieprzystająca do dzisiejszego świata.

    --
    http://kaczus.republika.pl