  • 1. Data: 2018-05-16 18:05:54
    Temat: 10 milionów odszkodowania
    Od: z <...@...pl>

    Nie mówię że się nie należy ale z czyjej kieszeni ma to pójść?
    Proponuję daninę (modne słowo) od pracowników wymiaru sprawiedliwości.
    Chyba że zostaną wykryci ;-) sprawcy i poniosą przykładną karę. Wtedy ja
    na odszkodowanie chętnie się dołożę.

    Sadzę że wątpię aby "środowisko" pozwoliło na taką akcję :-)

  • 2. Data: 2018-05-16 18:12:46
    Temat: Re: 10 milionów odszkodowania
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.05.2018 o 18:05, z pisze:
    > Proponuję daninę (modne słowo) od pracowników wymiaru sprawiedliwości.
    Dobry pomysł, tylko musiałbyś użyć jakiegoś celnego przymiotnika, coś
    a'la danina solidarnościowa
    Jacek

  • 3. Data: 2018-05-16 21:41:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 May 2018 18:05:54 +0200, z napisał(a):
> [...]
    > na odszkodowanie chętnie się dołożę.
    > Sadzę że wątpię aby "środowisko" pozwoliło na taką akcję :-)

    Skoro poslowie moga zarabiac mniej, to i sedziom mozna obnizyc.

    No chyba, zeby tak zaczac od dobrowolnej zrzutki w zamieszanych
    komendach, prokuraturach i sadach :-)

    J.