  • 1. Data: 2018-05-14 22:42:33
    Temat: Piosenka kabaretowa o wypadku premier
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=ByYYGt54l80

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-05-14 22:50:44
    Temat: Re: Piosenka kabaretowa o wypadku premier
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-14 o 22:42, Animka pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ByYYGt54l80

    Animko jesteś nie POprawna politycznie.

    Powinno być premierzycy, premierki czy coś jeszcze bardziej stosownego.

    Warakomska Ci kudły za to powyrywa ;-)

  • 3. Data: 2018-05-14 22:51:30
    Temat: Re: Piosenka kabaretowa o wypadku premier - pod jakie paragrafy podpada? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ByYYGt54l80

    Masz sugestie pod jakie paragrafy podpada? ;-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-05-14 23:21:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Animko jesteś nie POprawna politycznie.
    >Powinno być premierzycy, premierki czy coś jeszcze bardziej
    >stosownego.
    >Warakomska Ci kudły za to powyrywa ;-)

    Kiedys byla propozycja "ministra".
    Ministra przyjechala, ministra podpisala, prezydent z ministrą
    porozmawiał itp.

    Ale "premiera" to chyba jakos glupio :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-05-14 23:43:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-14 o 23:21, J.F. pisze:
    > Ale "premiera" to chyba jakos glupio :-)

    Oczywiście że na siłę i głupio ale Animka jako pracownica POprawnościowa
    powinna czaić ten klimat ;-)

  • 6. Data: 2018-05-15 00:08:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-14 o 22:51, A. Filip pisze:

    > Masz sugestie pod jakie paragrafy podpada? ;-)

    Pytasz o PRL-oweską cenzurę?
    nie nauczyłam sie paragrafów ani starych ani nowych na pamięć, a grzebac
    sie w kodeksach nie chce mi się.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-05-15 00:14:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    pl...

    > Kiedys byla propozycja "ministra".
    > Ministra przyjechala, ministra podpisala, prezydent z ministrą

    To jakis porąbany, chyba na haju wymyślił i inni na haju zatwierdzili.
    Albo ktos kto nawet szkoły podstawowej nie skończył, bo nieuk.

    > Ale "premiera" to chyba jakos glupio :-)

    JaK tego premiera chłopa to by bylo poprawnie.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-05-15 07:16:18

    W dniu 2018-05-15 o 00:14, Animka pisze:
    > To jakis porąbany, chyba na haju wymyślił i inni na haju zatwierdzili.

    Animko! Nie kraczesz tak jak wrony.
    Dostosuj się do towarzystwa bo będzie wstyd.
    Pani Warakomska niech będzie Twoim przykładem.