    From: o`rety <o`rety@pl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zus -> ofe
    Date: Sun, 15 Jul 2007 21:19:31 +0200

    moze znawca tematu dopomoze:

    przegladalem historie konta w moim ofe i widze kilka sporych opoznien w
    przelewaniu przez zus do ofe skladek (kilka dwu-trzymiesiecznych
    opoznien). W zwiazku z tym mam pytani: czy zus nie powinien pokrywac
    moich strat wynikajacych z faktu iz wartosc jednostki rosnie a spozniony
    przelew powoduje ze otrzymuje mniej jednostek ("kupuje" je po wyzszej
    cenie niz nabylbym je gdyby kasa przyszla w terminie). Coz z tego ze zus
    zaplaci jakies smieszne odsetki karne, skoro nie rekompensuja mi one
    rzeczywistych strat.
    Jak myslicie sa jakies szanse na dochodzenie kasy z zusu? gdyby to sie
    zdarzylo raz, ale takie sytuacje sie ciagle powtarzaja, to moze
    koniecznosc placenia kar rzeczywistych strat zmusilyby zus do lepszej
    organizacji.

    pozdrawiam