  • 1. Data: 2006-12-21 10:55:04
    Temat: złomowanie wyrejestrowanie brak oc w chwili złomowania
    Od: "rommia" <r...@n...pl>

    problem

    byłem - jestem posiadaczem fiat 126p
    przez rok pojazd stał bez opłaconego OC(bez wypowiedzianej umowy OC)
    później go wyzłomowałem mam zaświadczenie , stało się to w 2003
    roku od tego czasu go nie wyrejestrowałem bo czepiali się w urzędzie
    komunikacji o brak OC czy jest jakiś sposób by legalnie wyrejestrowac
    pojazd a nie czekac ze strachem że przyjdzie pismo od gwaranta

  • 2. Data: 2006-12-21 11:07:29
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu rommia porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > komunikacji o brak OC czy jest jakiś sposób by legalnie wyrejestrowac
    > pojazd a nie czekac ze strachem że przyjdzie pismo od gwaranta
    IHMO polisa OC byla wazna ale nie byla oplacona. Idz do TU, oplac
    zalegla skladke i tyle.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-12-21 17:58:26
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    W artykule <1...@4...googlegroups.co
    m> rommia napisał(a):

    > przez rok pojazd stał bez opłaconego OC(bez wypowiedzianej umowy OC)
    Jeśli poprzednia umowa była na 12 m-cy i całość skłądek uregulowałeś to
    automatycznie przedłużyła sie na kolejne 12 m-cy.

    > roku od tego czasu go nie wyrejestrowałem bo czepiali się w urzędzie
    Brak OC nie jest podstawą do odmówienie wyrejesrtowania pojazdu. Zgłoś
    ten fakt u starosty (w WK) iżądaj załatwienia sprawy.

    > pojazd a nie czekac ze strachem że przyjdzie pismo od gwaranta
    A co do tego ma gwarant?

    --
    Artur Golański