  • Data: 2006-06-22 08:34:32
    Temat: zajęcie wypłaty przez ZUS
    Od: Mis <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie !
    Sytuacja jest taka : Kilka lat temu pobieralem rente rodzinna po smierci
    ojca. Przez jakis czas pobieralem ja, nie bedac juz w szkole...wiem,
    nieprawnie. Teraz, po kilku latach ZUS przypomnial sobie o mnie i wyslal do
    mojego pracoadcy list, ze moja wyplate maja przelewac tu i tam (kwota
    zaleglosci siega kilkunatu tysiecy ;(.
    Teraz pytania:
    - Przy umowie na najnizsza krajowa na pelny etat - ile moga mi potracac?
    - Jak juz beda potracac/lub nie jak wyglada sprawa z przedawnieniem ? (Czy
    to sie jakos odnawia jak sciagaja czy jak ? )
    - Na poczatku tego roku sie ozenilem - czy maja mozliwosc wejsc na zarobki
    zony ? Czy podpisanie teraz intercyzy cos zmieni ?
    - Jak wyglada sprawa jak teraz się zwonię z firmy ?

    Bardzo prosze o pilna, tresciwa odpowiedz.
    Dzieki serdeczne,
    Marcin