  • 21. Data: 2008-07-25 14:36:43
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 14:31
    (autor pytajnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6chh6$rt1$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Tanie??? Chyba mówimy o różnych pocztach

    No przecie przesyłki PP są wręcz dotowane. Spróbuj coś wysłać inaczej... W
    dużych aglomeracjach to może ktoś ci jeszcze coś łaskawie wyśle jakąś
    paczkę za podobną cenę. Ale wyślij coś na zadupie. Albo wyslij list.
    --
    Tristan

  • 22. Data: 2008-07-25 14:38:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 16:13
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6cng6$767$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > No dobra, najtańsze na rynku. Znajdź mi sposób na dostarczenie listu za
    > mniej niż 2zł (lub rejestrowanego, za mniej niż 3.5zł).

    A po likwidacji poczty będzie jeszcze drożej. Zwłaszcza w rejony inne niż
    ścisłe centrum.

    --
    Tristan

  • 23. Data: 2008-07-25 17:53:06
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Lip, 14:29, "pytajnik" <z...@s...pl> wrote:

    > Faktycznie te nowe skrzynki to jakiś niewypał jest. Właśnie mi
    > wymieniono w bramie, są ze 2 razy większe od starych-każda przegródka
    > wielkości szuflady. W dodatku bardzo łatwy dostęp by coś wrzucić jak i
    > zero blokad by coś wyciągnąć...W innych budynkach widziałem
    > sensowniejszy model, skrzynki trochę większę od starych i dodatkowo
    > zabezpieczający kawałek blachy, by nic nie można było wyjąć, jak widać
    > da się, ale pewnie wkrótce czeka nas wymiana powymianowych skrzynek, jak
    > ludziom masowo zacznie znikać korespondencja.

    To pytanie: dlaczego kupiliscie wlasnie taki skrzynki z ktorych latwo
    wyciagnac korespondencje?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 24. Data: 2008-07-25 23:21:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Tristan pisze:

    > Bo oni tylko chcą nas wycyckać....

    Kim są Ci enigmatyczni ONI ???

    6008

  • 25. Data: 2008-07-26 09:18:06
    Od: "pytajnik" <z...@s...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    > ludziom masowo zacznie znikać korespondencja.
    >To pytanie: dlaczego kupiliscie wlasnie taki skrzynki z ktorych latwo

    Ja nic nie kupowałem tylko administracja osiedla, myślisz że miałem cos
    do gadania? Pewnego dnia po prostu zniknęły skrzynki, przez 1 dzień nie
    było ich wcale, a potem już te nowe. Ciekawi mnie tylko co się działo z
    korespondencją przez ten dzień absencji skrzynek.

  • 26. Data: 2008-07-26 13:53:06
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Lip, 11:18, "pytajnik" <z...@s...pl> wrote:

> [...]
    > było ich wcale, a potem już te nowe. Ciekawi mnie tylko co się działo z
    > korespondencją przez ten dzień absencji skrzynek.

    To co Ty masz za administracje ze robia takie rzeczy bez porozumienia
    z wlascicielami ;)

    U nas na zebraniu to baba najwiecej czasu zeszlo na wybor koloru
    skrzynek ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 27. Data: 2008-07-28 10:41:40
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    mvoicem napisał(a):

    > Tanie, ogólnodostępne - zgoda. Ale solidne!?. Chyba mówimy o innych
    > pocztach.

    Ogólnodostępne? U mnie na wsi poczta pracuje z łaski od 8.30 do 15.00
    Soboty nieczynne. Spróbuj odebrać zaawizowaną przesyłkę
    pracując w standardowych godzinach 7.00-15.00.

    Im wcześniej rozpieprzą tego socjalistycznego molocha, tym lepiej.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 28. Data: 2008-07-28 11:05:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 12:41
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6k7p4$t49$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ogólnodostępne? U mnie na wsi poczta pracuje z łaski od 8.30 do 15.00
    > Soboty nieczynne.

    A w jakich godzinach u ciebie na wsi pracują inni paczkonosze?

    Toż właśnie o tym mówimy, że Poczta jest ogólnodostępna, bo nawet w środku
    lasu, 100km od cywilizacji jest urząd jakiś.

    > Im wcześniej rozpieprzą tego socjalistycznego molocha, tym lepiej.

    Wtedy nie odbierzesz już nic, nawet od 8 do 15. Ale będziesz zadowolony, bo
    będzie kapitalizm, jaki lubisz i będzie tylko to, co się opłaca, a nie to,
    co służy społeczeństwu.

    --
    Tristan

  • 29. Data: 2008-07-28 12:37:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > A w jakich godzinach u ciebie na wsi pracują inni paczkonosze?
    >
    > Toż właśnie o tym mówimy, że Poczta jest ogólnodostępna, bo nawet w środku
    > lasu, 100km od cywilizacji jest urząd jakiś.

    Hehe, od znajomych slyszalem historie wysylania paczki Inpostem.
    Skonczylo sie tak, ze odbiorca wyprawil sie 15 km przez cale miasto do
    ichniego biura, ktore sie okazalo tym samym miejscem, w ktorym nadawca
    nadal przesylke.

    Juz prosciej byloby do nadawcy podjechac.

    MJ

  • 30. Data: 2008-07-28 12:44:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 14:37
    (autor Michal Jankowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2...@c...fuw.edu.pl>):

> [...]
    > Skonczylo sie tak, ze odbiorca wyprawil sie 15 km przez cale miasto do
    > ichniego biura, ktore sie okazalo tym samym miejscem, w ktorym nadawca

    Ano. Niestety tak to jest i nie będzie lepiej. Kurierzy to najgorsza zaraza.
    Jak się ma duży przerób paczek, to się tego nie zauważa, bo wtedy się
    starają. Ale jako mały szaraczek miałem wiecznie z tym problemy. A z Pocztą
    nigdy. Raz myślałem, że mam, ale okazało się, ze sekretarka zjadła
    przypadkiem awizo... Resztka w kanapce się po tygodniu znalazła :D

    --
    Tristan