  • 11. Data: 2022-05-09 15:35:41
    Temat: Re: uprzejmiedonosze.net nieodebrany list
    Od: n...@o...pl

    Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Organ wykonawczy ma obowiązek mu uwierzyć ?

    Organ wykonawczy ma mu udowodnić winę.
    Jakby zrobił forki z 9:00 i 14:00, to już raczej byłoby udowodnione.

    > Czy jest obowiązek
    > oznakowania pojazdu, który ma awarię ?

    Przecież jeszcze nie zdążył.

  • 12. Data: 2022-05-09 23:14:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2022 o 07:35, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Teraz przy każdym logowaniu ePUAP pokazuje się info, czy chcę podać dane
    > kontaktowe do rejestru danych kontaktowych.

    Dziwne, bo mnie nie. Może wiedzą, że mieszkam tam, gdzie jestem
    zameldowany :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2022-05-09 23:16:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2022 o 07:27, Krzysztof kw1618 pisze:

    > OK OK. Powie, że miał awarię i takie oświadczenie załatwia sprawę ?
    > Organ wykonawczy ma obowiązek mu uwierzyć ? Czy jest obowiązek
    > oznakowania pojazdu, który ma awarię ?

    Może oznakował z drugiej strony. Albo poszedł po oznakowanie. W necie
    jest masa zdjęć niewłaściwego parkowania, z których większość spokojnie
    da się jakoś uzasadnić. Dlatego policjanci na miejscu starają ustalić, o
    co chodzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2022-05-09 23:17:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2022 o 07:39, Krzysztof kw1618 pisze:

    > To po prostu generator urzędowego pisma, które i tak trzeba samodzielnie
    > wysłać.

    I to bezsensownego pisma. Bo równie dobrze autor może podejść na Policję
    i złożyć zeznania. Będzie szybciej. Nie wyobrażam sobie działania bez tego.

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2022-05-10 14:13:53
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Dziwne, bo mnie nie. Może wiedzą, że mieszkam tam, gdzie jestem
    > zameldowany :-)

    Bo można było kliknąć, aby nie przypominać.

  • 16. Data: 2022-06-08 15:52:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-05-08 o 20:09, Henryk Hajdan pisze:
    > https://uprzejmiedonosze.net
    >
    > Straż miejska ITD czy Policja wysyła list, a adresat nie odbiera.
    > Chodzi o nieprawidłowe parkowanie.
    >
    > Każdy list wraca do nadawcy jako nieodebrany. Co wtedy ?
    > Automatycznie działa niewskazanie kierującego ?

    Kilka razy zgłaszałem, dostawałem tylko listy z informacją o wszczęciu
    postępowania. Raz tylko musiałem napisać, jak brzmi treść tabliczki pod
    znakiem ze zdjęcia.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2022-06-08 15:52:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-05-08 o 23:43, n...@o...pl pisze:

    > LOL :))

    > Niby dlaczego?
    > Może nie mieszkać tam gdzie jest zameldowany.

    Wysyłają na adres podany we wniosku, a nie na adres zameldowania.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2022-06-08 15:53:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Dziwna aplikacja.

    Dlaczego dziwna? Bardzo wygodna.

    > Po pierwsze, w sposób opisany na tej stronie to
    > zadziała tylko i wyłącznie kierujący przyjmie mandat. Bo jeśli nie
    > przyjmie, to autor "donosu" musi zostać przesłuchany. Po za tym samo
    > zdjęcie czasem jest średnim dowodem. Kierujący powie, że miał awarię
    > przykładowo.

    No to wezwą. Jak komuś zależy, aby kierowcy nie parkowali na środku
    chodnika, to się przejdzie.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2022-06-08 15:54:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-05-09 o 07:39, Krzysztof kw1618 pisze:

    > To po prostu generator urzędowego pisma, które i tak trzeba samodzielnie
    > wysłać.

    Pismo się wysyła samo na maila, w dodatku do odpowiedniej jednostki
    straży miejskiej właściwej miejscowo.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2022-06-08 15:55:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > I to bezsensownego pisma. Bo równie dobrze autor może podejść na Policję
    > i złożyć zeznania. Będzie szybciej. Nie wyobrażam sobie działania bez tego.

    Chyba jednak nie wiesz, jak działa ta aplikacja (właściwie to strona,
    aplikacji chyba nie mają).

    --
    Liwiusz