  • 61. Data: 2014-01-17 14:14:58
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 14:12, masti pisze:

    > nie mówimy o obywatelach a o Państwie. Próba wsadzenia do więzienia czy
    > psychiatryka kogoś, kto wyszedł na wolność po odbyciu prawnie zasądzonej
    > kary jest łamaniem podstawowych zasad prawa.

    No chyba że w trakcie odsiadki objawiła się choroba psychiczna...

    [ciach]

    > popatrz sobie na światowego statystyki chociażby w USA. Potem zobacz ile
    > wyroków zostało po latach uchylonych bo skazano niewłaściwą osobę. W ilu
    > przypadkach okazało się po wyroku, że popełniono błąd.

    Swoją drogą polecam "Pann & Teller: Bulshit" i odcinek o karze śmierci.

  • 62. Data: 2014-01-17 14:17:22
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 10:33, FEniks pisze:

    > Sytuacja jest patowa, ale skoro już zaistniała i jako taka jest
    > wyjątkowa, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Trynkiewicza dozorować
    > całodobowo (są takie możliwości prawne). Na takie koszty chyba nasze
    > państwo stać, zwłaszcza że chodzi o pojedynczy przypadek (a nawet 2)?
    > Zmiana prawa pod kątem pojedynczego przypadku jest równie niebezpiecznym
    > w perspektywie działaniem, co ówczesna zamiana kar śmierci na 25 lat
    > więzienia.
    >
    > Ewa

    Właśnie taka zmiana się szykuje (pod wpływem pojedynczego przypadku) w
    sprawie kierowania pod wpływem.
    Nic to, że jest to bzdura, ale ciemny lud będzie się cieszył, a dla
    rządzących chwila oddechu od tłumaczenia powodów zadłużenia, bezrobocia,
    beznadziei etc. :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 63. Data: 2014-01-17 14:23:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No chyba że w trakcie odsiadki objawiła się choroba psychiczna...

    Jasne, zawsze można się powołać na "schizofrenię bezobjawową"...
    To już było.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 64. Data: 2014-01-17 14:25:01
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 14:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Chodzi o to, żeby nie zniżać się (a w tym przypadku całego
    > społeczeństwa) do poziomu mściwego mordercy.
    >
    > Dodatkowo - jak wspominałem - chodzi o problem błędów, pomyłek itepe.
    >
    > Wbrew pozorom utrzymanie pojedynczego dodatkowego więźnia nie jest jakoś
    > strasznie kosztowne. Więcej by kosztowało organizowanie na nowo
    > barbarzyńskiego rytuału egzekucji.

    Cwaniak z Ciebie:)
    Jeśli płacisz czyimiś pieniędzmi to nie kosztowne, ale gdybyś płacił z
    własnej to nie jestem pewien, czy byś to powtórzył :)

    Swoją drogą, co jest kosztownego w tym "rytuale"?
    Kilka desek i kawałek sznura?

  • 65. Data: 2014-01-17 14:26:56
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 11:49, the_foe pisze:

    > Ktos kto twierdzi ze monarchia absolutna to najlepszy system władzy musi
    > miec cos z wariata.

    Mnie bardziej przerażają zwolennicy demokracji.
    To właśnie oni nawarzyli tego piwa i nie wiadomo teraz, kto je ma wypić.

  • 66. Data: 2014-01-17 14:27:55
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 11:49, Mariola Sryż pisze:

    > Prawo jest środkiem do realizowania podstawowej potrzeby - poczucia
    > sprawiedliwości.

    Ech, głupia Mariolka :)

  • 67. Data: 2014-01-17 14:29:25
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 11:57, the_foe pisze:

    > w tym wypadku to chybiony argument. W USA przecietny skazany na kare
    > smierci kosztuje kilka razy wiecej niz skazany od razu na dozywocie.

    To co on tam ma w tej celi? All inclusive?

  • 68. Data: 2014-01-17 14:31:21
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 16.01.2014 18:54, hikikomorisan pisze:

    > szkoda slow...

    Trzeba było zmieniać ustrój?
    Teraz mordy w kubeł i cisza nad tą trumną.

  • 69. Data: 2014-01-17 14:41:56
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    wiadomości >
    > Mam uczulenie na oszustów i manipulantów, zwłaszcza manipulujących moimi
    > wypowiedziami.
    A możesz wskazać w którym miejscu zmanipulowała Twoją wypowiedź?
    Jakoś nie mogę się dopatrzeć.

    > No chyba że ona jest faktycznie aż taką idiotką, że jakimś "cudem"
    > przypisała moje oskarżenie o demagogię do medycznej diagnozy... wtedy
    > faktycznie przeproszę, że nie doceniłem jej głupoty i oskarżyłem o próbę
    > zręcznej manipulacji.
    Widzisz znów kogoś niepotrzebnie obrażasz.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 70. Data: 2014-01-17 14:42:08
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-17 14:26, Wiesiaczek pisze:
    > Mnie bardziej przerażają zwolennicy demokracji.
    > To właśnie oni nawarzyli tego piwa i nie wiadomo teraz, kto je ma wypić.

    jak mogli nawarzyc, skoro u nas nie ma systemu demokratycznego tylko
    republikański? Nawet nazwa panstwa na to wskazuje.
    Demokrację to chciał wprowadzac PRL, jak sie to skonczyło wiemy.

    --
    @foe_pl