  • 181. Data: 2009-11-27 07:35:50
    Temat: Re: symbole religijne w klasie [OT]
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:hem9vg$atl$1@news.dialog.net.pl...

    > Ten Żyd to był idiota.

    no nie tak do konca, bo jedno mu trzeba przyznac, ze jakby dzisiaj doszlo do
    podobnych wydarzen, to albo taki jezus siedzialby w wariatkowie, albo w celi
    smierci, albo w jakims tajnym wojskowym centrum badawczym :)

  • 182. Data: 2009-11-27 07:48:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > no nie tak do konca, bo jedno mu trzeba przyznac, ze jakby dzisiaj doszlo do
    > podobnych wydarzen, to albo taki jezus siedzialby w wariatkowie, albo w celi
    > smierci, albo w jakims tajnym wojskowym centrum badawczym :)

    A za 2000 lat ludzie spierali by sie o to czy symbol religijny w postaci
    drzwi bez klamek moze wisiec nad szkolna tablica... ;)

    j.

  • 183. Data: 2009-11-27 07:54:07
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu> napisał w wiadomości

    > Podobnie "*.pl" może być napisane małymi, ale to nie ma żadnego wpływu na
    > wielkość liter zaczynających nazwy narodowości.

    a ty zawsze taki powazny jestes, ze sarkazmu nie wyczyjesz jak ci sie emota
    na koncu nie postawi?

    mam taki zwyczaj, fanaberie, nazwij to jak chcesz, ze piszac w usnecie od
    lat nie uzywam polskich znakow, wielkich liter, i tylko przecinki, moze mi
    sie to kiedys zmieni, moze nie, ale narazie tak mam i nie zamierzam tego
    zmieniac

  • 184. Data: 2009-11-27 07:56:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A za 2000 lat ludzie spierali by sie o to czy symbol religijny w postaci
    > drzwi bez klamek moze wisiec nad szkolna tablica... ;)

    drzwi bez klamek to takie pospolite i malo dramatyczne ;)
    lepsze byloby stanowisko do wiwisekcji, tylko jak takie cholersto na szyi
    sobie powiesic :)

  • 185. Data: 2009-11-27 08:24:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > drzwi bez klamek to takie pospolite i malo dramatyczne ;)

    Dziś ;) Zapewne 2000 lat temu podobnie traktowano krzyż ;)

    j.

  • 186. Data: 2009-11-27 09:29:01
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-11-2009 o 08:29:17 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > i dlatego smiem twierdzic ze nowonarodzone dziecie nie jest zwiazane z
    > zadna religia, tak samo jak nie jest zwiazane z zadnym konkretnym
    > jezykiem, dopiero nabywa te powiazania, dlatego twierdze to co twierdze,
    > oraz to ze nie masz racji

    Mamy więc dwie możliwości:
    1. Od urodzenia nie nabyłeś żadnych przekonanń
    2. Nabyłeś jakieś przekonania niezwiązane z żadną z religii

    Ad. 1 - współczuję ;)

    Ad. 2 - czyli jednak reprezentujesz jakiś światopogląd,
    a zatem nie jesteś "zerowy". Przy czym dalej nie wiemy jaki
    światopodgląd reprezentujesz, bo "niezwiązany z żadną religią"
    oznacza mniej więcej to samo, co np. "niezwiązany z żadną ze spółek
    grupy Orlen"

    --
    Tomek

  • 187. Data: 2009-11-27 09:37:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 27-11-2009 o 08:29:17 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > 2. Nabyłeś jakieś przekonania niezwiązane z żadną z religii

    nie, niezwiazany z zadna religia jestes naturalnie, takie cos jak tabula
    rasa cos ci mowi?

    to tak jakbys twierdzil ze spotkany w lesie grzyb, nabyl przekonan ze jest
    niezwiazany z zadna religia ;)

    > Ad. 2 - czyli jednak reprezentujesz jakiś światopogląd,
    > a zatem nie jesteś "zerowy".

    a co ja mam do tego?

  • 188. Data: 2009-11-27 10:18:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-11-2009 o 10:37:54 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie, niezwiazany z zadna religia jestes naturalnie, takie cos jak tabula
    > rasa cos ci mowi?

    Oczywiście, i ty nią nie jesteś, po prostu masz inny zespół
    nabytych przekonań niż religijni, do tego twierdzisz że to oni
    są niezerowi (a oni to samo twierdzą o tobie :))

    Dla zobrazowania - religijni twierdzą że człowieka stworzył Bóg,
    ty twierdzisz że żaden Bóg, tylko ewolucja.
    No więc dla mnie jesteś takim samym wariatem jak tamci,
    skoro >>wierzysz<< że kiedyś ryba wyskoczyła na brzeg
    i nagle jej wyrosły nogi i płuca.

    > to tak jakbys twierdzil ze spotkany w lesie grzyb, nabyl przekonan ze
    > jest niezwiazany z zadna religia ;)

    Musisz się podpierać kolegami którzy synapsy choćby jednej nie mają?

    --
    Tomek

  • 189. Data: 2009-11-27 10:18:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > nabytych przekonań niż religijni, do tego twierdzisz że to oni
    > są niezerowi (a oni to samo twierdzą o tobie :))

    wiesz na czym polega twoj problem? ;)
    zgubiles watek i starasz sie to co tu piszemy odniesc do mnie, a nie o tym
    byla mowa

  • 190. Data: 2009-11-27 11:33:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tomek pisze:

    > Dla zobrazowania - religijni twierdzą że człowieka stworzył Bóg,
    > ty twierdzisz że żaden Bóg, tylko ewolucja.

    Nikt nikogo nie stworzył!
    Jak już schodzimy na łopatologię - SAMO SIĘ ZROBIŁO.

    Poza tym religijnie nie twierdzą (twierdzenie można obalić lub
    udowodnić) oni WIERZĄ - przyjmują za prawdę bez dowodu.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813