  • 101. Data: 2009-11-25 11:21:32
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 11:49:11 +0100, januszek napisał(a):

    > Z Twego postu, Smoku bije problem polegający na tym, że wszystko co nie
    > jest "katolickie" wydaje się być "antykatolickie".

    Ciekawe dlaczego?
    W ogóle nie bije.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 102. Data: 2009-11-25 11:25:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Ciekawe dlaczego?

    Bo zaczeło się krucyfiksu na ścianie. Zdjąć - antykatolizm, powiesić
    obok inny symbol - antykatolizm - czy dobrze rozumiem?

    > W ogóle nie bije.

    Ależ bije, w konktekście.

    j.

  • 103. Data: 2009-11-25 11:37:09
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:03:32 +0100, Roman Rumpel napisał(a):

    > I to uzasadnia spalenie Sodomy i jej mieszkańców?
    No jasne.

    > A dzieci Hioba czym zawiniły?

    Intrygą Szatana.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 104. Data: 2009-11-25 11:41:45
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:25:35 +0100, januszek napisał(a):

    > Bo zaczeło się krucyfiksu na ścianie. Zdjąć - antykatolizm, powiesić
    > obok inny symbol - antykatolizm - czy dobrze rozumiem?

    Od Krzyża wątek odjechał dawno. Masz wyjście - najpierw zmienić tożsamość
    narodową co zajmie pareset lat i dopiero potem ściągać.

    > Ależ bije, w konktekście.

    Kontekst jest taki, że jak masz jakaś religię, zgromadziłeś rzesze
    wiernych /którzy płacą podatki!/ to sobie jej nauczaj w szkole. Natomiast
    jak zamierzasz burzyć kościoły i mordować kler to jest to antykatolickie.

    Poza tym Twoja wiadomość jest sprzeczna z neutralnością światopoglądową,
    o czym było ostatnio.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 105. Data: 2009-11-25 11:49:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Od Krzyża wątek odjechał dawno. Masz wyjście - najpierw zmienić tożsamość
    > narodową co zajmie pareset lat i dopiero potem ściągać.

    O! Drugi wniosek, wygląda na to, że według Ciebie Polak = Katolik?

    > Kontekst jest taki, że jak masz jakaś religię, zgromadziłeś rzesze
    > wiernych /którzy płacą podatki!/ to sobie jej nauczaj w szkole. Natomiast
    > jak zamierzasz burzyć kościoły i mordować kler to jest to antykatolickie.

    No mniej więcej to właśnie napisałem ;P

    > Poza tym Twoja wiadomość jest sprzeczna z neutralnością światopoglądową,
    > o czym było ostatnio.

    O! Dlaczego?

    j.

  • 106. Data: 2009-11-25 11:52:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > Polaków to się pisze z dużej litery Ndst Kol. Szerszeń.

    pisze jak mi sie podoba, to wolny kraj i wolne medium

    > Proponuje rozpocznij od tego żeby wszystko antykatolickie było
    > finansowane z dobrowolnych składek antykatolików.

    wiesz, takie slogany, ze kto nie znami, ten przeciw nam, juz byly

    ale jak myslalem, uderz w stol na nozyce sie odezwa :P

  • 107. Data: 2009-11-25 11:54:48
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:49:44 +0100, januszek napisał(a):

    > O! Drugi wniosek, wygląda na to, że według Ciebie Polak = Katolik?

    Znowu nie.

    > No mniej więcej to właśnie napisałem ;P

    Nie to tylko coś innego.
    Masz tą religie i wiernych itd?
    Ni masz.

    > O! Dlaczego?

    Bo reprezentują określony światopogląd, a nie są neutralne.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 108. Data: 2009-11-25 11:55:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Kontekst jest taki, że jak masz jakaś religię, zgromadziłeś rzesze
    > wiernych /którzy płacą podatki!/ to sobie jej nauczaj w szkole.

    owszem w swojej szkole, ale nie w cudzej szkole, jak sobie kosciol zalozy
    swoja szkole, za podatki swoich wiernych, to moze tam wszelakich bzdur
    nauczac, co nie znaczy, ze reszta spoleczenstwa, a tym bardziej pnastwo
    bedzie te bzdury respektowac

    a poki co kosciol za pieniadze wszystkich, nawet tych co go nie lubia,
    naucza swoich wymyslow w cudzej szkole, niestety

    > Natomiast
    > jak zamierzasz burzyć kościoły i mordować kler to jest to antykatolickie.

    nikt nie zamierza burzyc kosciolow, ale jak ktos chce je budowac, to niech
    najpier za rynkowa cene kupi pod nie grunt, oczywiscie jesli miejscowy plan
    zagospodarowania na to pozwala, i placi normalny podatek gruntowy itd,
    oczywiscie wszystko z dobrowolnych podatkow tylko jego wiernych

  • 109. Data: 2009-11-25 11:59:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Po pierwsze z naszych a nie z naszych.

    ??
    rozwiniesz ta blyskotliwa mysl?

    > No a etyka nie jest? Coś Ci się w główce przewraca. Skoro ludzie płacą
    > podatki to mają prawo się domagać, żeby sensownie były wydawane.

    tak, sensownie, i jakos nie przypominam sobie, aby ktokolwiek sie ludzi
    pytal o to czy chca religie w szkolach czy nie, etyka to w wiekszosci
    wypadkow fikcja i wprowadzona na odczepnego po wprowadzeniu religii

    > Trzeba było nie kraść i nie rabować za komuny to by nie było problemu.

    krasc?
    a czy kiedykolwiek kosciol cos kupil?
    wszystko dostal, za "komuny" po prostu czesc ziem panstwo odebralo i tyle ;)
    moze sie w mysl przyslowia, za to w piekle poniewierac

    a to co robi kosciol obecnie, jest dokladnie tym samym, zwyklym
    zlodziejstwem, zreszta nie pierwszym w jego niechlubnej historii

  • 110. Data: 2009-11-25 12:00:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ilu sprawiedliwych znalazło się w Sodomie?

    nie no pewnie, karanie wszelkiego potomstwa za glupote pra przodka, to
    przeciez takie naturalne, milosierne i sprawiedliwe, stan przed sciana i
    uklon sie energicznie