  • 111. Data: 2009-11-25 12:11:02
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:55:30 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > owszem w swojej szkole, ale nie w cudzej szkole, jak sobie kosciol
    > zalozy swoja szkole, za podatki swoich wiernych, to moze tam wszelakich
    > bzdur nauczac, co nie znaczy, ze reszta spoleczenstwa, a tym bardziej
    > pnastwo bedzie te bzdury respektowac

    Jakiej cudzej? Szkołą jest z podatków ludzi. Obetnij ludziom najpierw
    podatki to pogadamy.

    Nie może być tak, ze 0,5% ma decydować, co ma być w szkole a co nie.

    /.../

    > nikt nie zamierza burzyc kosciolow,

    A skąd ta pewność?

    ale jak ktos chce je budowac, to
    > niech najpier za rynkowa cene kupi pod nie grunt,

    Najpierw to oddaj co zagrabiłeś i się problem rozwiąże.

    > oczywiscie jesli
    > miejscowy plan zagospodarowania na to pozwala, i placi normalny podatek
    > gruntowy itd, oczywiscie wszystko z dobrowolnych podatkow tylko jego
    > wiernych

    Podatek nie jest dobrowolny z definicji. Przecież z podatków wiernych
    idzie.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 112. Data: 2009-11-25 12:11:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Znowu nie.

    Więc co?

    > Nie to tylko coś innego.
    > Masz tą religie i wiernych itd?
    > Ni masz.

    No jak? Wierni gromadzą się w Świątyni i płacą datki lub z ich podatków
    idą datki na tę Świątynię i wszystko jest ok. Gorzej kiedy wychodzą z
    tej Świątyni i zachowują się tak jakby nadal w niej byli.

    > Bo reprezentują określony światopogląd, a nie są neutralne.

    O! Smok i Wróż w jednym bo ja ani pół literki w temacie mojego
    światopoglądu nie napisałem. Ba, jeśli odrzucimy wróżenie, to znowu
    okaże się, że Wszechświat Smoka dzieli się zero-jedynkowo na Katolików i
    Niekatolików ;P

    j.

  • 113. Data: 2009-11-25 12:18:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie może być tak, ze 0,5% ma decydować, co ma być w szkole a co nie.

    wrocmy do poczatku tej galezi, opodatkujcie sie dobrowolnie na swoj kosciol,
    to zobaczymy po ktorej stronie slupka bedzie to 0,5%, obawiam sie ze polska
    wtedy stanie sie ateistycznym panstwem, a kosciol pojdzie z torbami

    > Najpierw to oddaj co zagrabiłeś i się problem rozwiąże.

    ja nic nie zagrabilem, a skoro o tym mowa, to moze najpierw zaplac za to,
    co przez wieki wyludziles

    > Podatek nie jest dobrowolny z definicji. Przecież z podatków wiernych
    > idzie.

    nie, idzie z podaktow wszystkich, rowniez tych niewiernych i innowiercow

  • 114. Data: 2009-11-25 12:19:41
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 13:11:26 +0100, januszek napisał(a):

    > Więc co?

    Toż piszę wyraźnie. tożsamość narodowa.

    > No jak? Wierni gromadzą się w Świątyni i płacą datki lub z ich podatków
    > idą datki na tę Świątynię i wszystko jest ok. Gorzej kiedy wychodzą z
    > tej Świątyni i zachowują się tak jakby nadal w niej byli.

    O Twojej religii piszę. Ni masz wiernych, itp? Ni masz.

> [...]
    > światopoglądu nie napisałem. Ba, jeśli odrzucimy wróżenie, to znowu
    > okaże się, że Wszechświat Smoka dzieli się zero-jedynkowo na Katolików i

    Proszę oto twierdzenie o charakterze światopoglądowym:

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 115. Data: 2009-11-25 12:24:14
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:59:19 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > ??
    > rozwiniesz ta blyskotliwa mysl?

    Łopatologicznie: Czyli z katolickich podatków.

    > tak, sensownie, i jakos nie przypominam sobie, aby ktokolwiek sie ludzi
    > pytal o to czy chca religie w szkolach czy nie, etyka to w wiekszosci
    > wypadkow fikcja i wprowadzona na odczepnego po wprowadzeniu religii

    > krasc?
    > a czy kiedykolwiek kosciol cos kupil?

    No jasne.

    > wszystko dostal, za "komuny" po

    No i fajnie, że dostał. Żal, że ateiści co podostawali to roztrwonili?

    > prostu czesc ziem panstwo odebralo i tyle ;) moze sie w mysl przyslowia,
    > za to w piekle poniewierac

    Niech Ci zaraz Państwo odbierze to będziesz miał za swoje - puknięty
    skutkiem swojej filozofii "odbierania"

    > a to co robi kosciol obecnie, jest dokladnie tym samym, zwyklym
    > zlodziejstwem, zreszta nie pierwszym w jego niechlubnej historii

    Nie jest złodziejstwem bo się należy zwrot tego, co bezprawnie zostało
    zabrane. I tak jest Kościół na minusie.

    -
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 116. Data: 2009-11-25 12:31:04
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:52:38 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > pisze jak mi sie podoba, to wolny kraj i wolne medium

    Ale hierarchia *.pl

    > wiesz, takie slogany, ze kto nie znami, ten przeciw nam, juz byly
    >
    > ale jak myslalem, uderz w stol na nozyce sie odezwa :P

    Niezwiązane.
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 117. Data: 2009-11-25 12:34:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Toż piszę wyraźnie. tożsamość narodowa.

    Naród Okrzyżowanych Ścian? Czy jak mam to rozumieć?

    > O Twojej religii piszę. Ni masz wiernych, itp? Ni masz.

    Ja jestem wyznawcą Latającego Potwora Spagetti. Są inni ;P I o ile wiem,
    nie domagamy się by w każdej szkole dzieci spożywały Świety Makaron ;P

    > Proszę oto twierdzenie o charakterze światopoglądowym:

    No ale w powyższym zdaniu chodziło o TWÓJ światopogląd a nie o mój.

    j.

  • 118. Data: 2009-11-25 12:34:40
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 13:18:49 +0100, szerszen napisał(a):

> [...]
    > kosciol, to zobaczymy po ktorej stronie slupka bedzie to 0,5%, obawiam
    > sie ze polska wtedy stanie sie ateistycznym panstwem, a kosciol pojdzie

    A dlaczego masie stać ateistycznym?
    Katolicy płacą na katolicyzm a ateiści na ateizm. Zobaczymy wtedy, ilu
    ateistów zostanie.
    Ideologia -w swoim zamyśle złodziejska- że katolicy mają płacić podatki
    na fanaberie paru ateistów jest absurdalna w swojej śmieszności.

    > ja nic nie zagrabilem, a skoro o tym mowa, to moze najpierw zaplac za
    > to, co przez wieki wyludziles

    Ja tam nic nie wyłudzałem.

    > nie, idzie z podaktow wszystkich, rowniez tych niewiernych i innowiercow

    Wprost przeciwnie bo katolickie podatki tworzą górkę.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 119. Data: 2009-11-25 12:42:21
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 13:00:44 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > nie no pewnie, karanie wszelkiego potomstwa za glupote pra przodka, to
    > przeciez takie naturalne, milosierne i sprawiedliwe, stan przed sciana i
    > uklon sie energicznie

    Sam system odpowiedzialności plemiennej w owym czasie sprawdzał się
    nieźle, byle stosowany konsekwentnie.
    Natomiast w ogólnoludzkim wymiarze to też jest zgodne z postulatami
    wysuwanymi.
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 120. Data: 2009-11-25 12:44:27
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 13:34:40 +0100, januszek napisał(a):

    > Naród Okrzyżowanych Ścian? Czy jak mam to rozumieć?

    > Ja jestem wyznawcą Latającego Potwora Spagetti. Są inni ;P I o ile wiem,
    > nie domagamy się by w każdej szkole dzieci spożywały Świety Makaron ;P

    Jest was paru, a o sile waszych przekonań się przekonamy, jak będziecie
    mieli okazję przejść kaźń.

    > No ale w powyższym zdaniu chodziło o TWÓJ światopogląd a nie o mój.

    Ale ta Twoja formuła zawiera elementy światopoglądowe. I o to chodzi.
    http://pclinuxos.org.pl/