  • 1. Data: 2006-12-21 20:58:16
    Temat: spadek spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu
    Od: "qazwsxedc" <b...@s...com>

    Dzien dobry,

    zmarla moja krewna. Posiadam testament w postaci aktu notarialnego
    w ktorym zostalem powolany do calego spadku (w sumie to male
    mieszkanko) oraz testament spisany recznie.
    Do mieszkania tego krewna ma spoldzielcze wlasnosciowe prawo. Jestem
    tez jednym ze spadkobiercow ustawowych.
    Wiem ze musze złożyć wniosek o stwierdzenie nabycia spadku oraz
    odwiedzic US.

    1. Uprzejmie prosze o wskazanie mi jak postepowac ze spodzielnia jak
    ich poinformowac o zgonie; o spadku; i w jakim terminie?

    2. Czy spoldzielnia moze zrobic jakis myk (jaki?) aby przejac ten
    lokal?

    3. Ile kosztuje (+/-) prawnik/radca (Wroclaw) ktory by mnie poprowadzil
    przez te procedure?

    4. Kogo wymienic we wniosku o stwierdzenie nabycia spadku?

    pozdrawiam i zycze wesolych Swiat (dla mnie smutnych...)

  • 2. Data: 2006-12-21 21:09:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qazwsxedc wrote:

    > 2. Czy spoldzielnia moze zrobic jakis myk (jaki?) aby przejac ten
    > lokal?

    Legalnie? Nie.

  • 3. Data: 2006-12-23 16:55:25
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wystarczy nie wnosić comiesięcznych opłat przypadających na lokal...
    JaC

    > Legalnie?

    It has removed 2846 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!