  • 1. Data: 2007-09-28 07:46:48
    Temat: sąsiad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: "Andrzej" <a...@c...nospam.pl>

    kupilsmy niedawno mieszkanie i całe oszczednosci na to wydaliśmy
    mieszkamy na 1piętrze.
    nad nami niestety mieszka pan doktor który chodzi sobie w domu w drewniakach
    bloki jak to bloki wszystko słychac a stukanie drewniaków doprowadza nas do
    szału
    zwrócenie uwagi nic nie dało bo ten burak odpowiedział że jest u siebie i
    robi co chce
    tylko my gdzie jestesmy? nie u siebie? nie możemy mieć spokoju?
    czy jest jakies prawo czy regulamin którym możemy sie podeprzec?

  • 2. Data: 2007-09-28 07:56:26
    Temat: Re: sąsiad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drewniakach
    > bloki jak to bloki wszystko słychac a stukanie drewniaków doprowadza nas

    No coz, najgorszemu wrogowi nie zyczylbym sasiada, ktoremu by przeszkadzalo
    obuwie, w ktorym chodze.
    Radze sprzedac mieszkanie i zakupic domek pod lasem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-09-28 07:59:31
    Temat: Odp: sąsiad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: "Andrzej" <a...@c...nospam.pl>

    no ciekawe czy cieszylbys sie gdyby ci caly dzien ktos nad głową stukał

  • 4. Data: 2007-09-28 08:06:40
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    Z tego co wiem nic im nie zrobicie,
    Od 6 do 22 nie ma siszy nocnej i lokatorzy mogą we własnych mieszkaniach
    bardzo dużo.

    Takich sytuacji o których wspominasz jest dużo, bardzo dużo - moja rada:

    Podpatrzeć jaką doktor ma nogę, kupić stylowe klapski skórzane i zanieść w
    prezencie - jak będzie człowiekiem to zrozumie, podziękuje, zmieni obuwie;-)
    Odradzam jakiekolwiek wojny z sąsiadami nikomu to na dobre nie wyszło.

    z poważaniem
    Łukasz

  • 5. Data: 2007-09-28 08:06:48
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

> [...]
    > tylko my gdzie jestesmy? nie u siebie? nie możemy mieć spokoju?
    > czy jest jakies prawo czy regulamin którym możemy sie podeprzec?

    Jesli nad "panem doktorem" jeszcze ktos mieszka, to mozesz sie z nim
    zaprzyjaznic.
    Czesto go odwiedzac w drewniakach i jemu tez sprezentowac drewniaki.
    Gdyby "pan doktor" zareagowal, to mozna mu pokazac wtedy "fokena".

    veri

  • 6. Data: 2007-09-28 08:09:55
    Od: ps <p...@g...pl>

    Andrzej pisze:
    (..)
    > nad nami niestety mieszka pan doktor który chodzi sobie w domu w drewniakach
    > bloki jak to bloki wszystko słychac a stukanie drewniaków doprowadza nas do
    > szału
    (..)

    I tak jesteś wyrozumiały, mniej niż mój sąsiad (z dołu). Jemu
    przeszkadzało, gdy chodziliśmy w zwykłych lekkich szmacianych kapciach,
    i gdy po 20-tej spuszczałem wodę w kiblu.

  • 7. Data: 2007-09-28 08:15:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "strzeli" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obuwie;-)
    > Odradzam jakiekolwiek wojny z sąsiadami nikomu to na dobre nie wyszło.

    Hehe - no to jest dobry sposob :)
    Co do wojen, to jeszcze trzebaby sie zorientowac, czy doktor jest
    lubiany... - ale i tak, jesli dostajecie szalu, to domek pod lasem wydaje
    sie byc idealnym rozwiazaniem.

    A ciekawe, czy nie daloby sie tego jakos ugryzc od strony prawa
    budowlanego - ze np. sufity sa za cienkie, itp.?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2007-09-28 08:15:23
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

> [...]
    >
    > I tak jesteś wyrozumiały, mniej niż mój sąsiad (z dołu). Jemu
    > przeszkadzało, gdy chodziliśmy w zwykłych lekkich szmacianych kapciach, i

    Czy napewno chciales napisac to, co napisales?

    veri

  • 9. Data: 2007-09-28 08:24:55
    Od: ps <p...@g...pl>

    Verizon Newsgroups pisze:
    (..)

    > Czy napewno chciales napisac to, co napisales?

    Tak. Pan doktor (jak zrozumiałem, ktoś miał na myśli lekarza) chodzi po
    domu w drewniakach. Ale jeśli jest lekarzem, to więcej go nie ma w domu
    niż jest (bo przecież 8h w pracy, dyżury, wyjazdy), więc chodzi po
    mieszkaniu w ciągu doby nie więcej niż godzinę, no może dwie - łącznie.

    Chyba, że prowadzi tam działalność, a wtedy już nie może być uciążliwym...

  • 10. Data: 2007-09-28 08:26:26
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Nie bądźcie zwolennikami rozwiązań siłowych i prawnych. W tym jest dobry
    Ziorro, który sądzi, że wszystkie problemy można zaaresztować.
    Nie można pójść do sąsiada i pogadać jak z człowiekiem? Moja znajoma miała
    identyczny problem. Zaprosiła żonę pana od drewniaków do siebie na dół, a
    ten spacerował. Zgodnie stwierdzili, że może być to irytujące i pan zmienił
    drewniaki na kapcie i jest spokój.
    Jacek