  • 1. Data: 2007-09-27 20:19:55
    Temat: Taksa notarialna i zakup dzialki
    Od: "Vinci" <c...@w...wp.pl>

    Witam serdecznie

    Czy orientuje sie moze ktos, czy jesli chce kupic dzialke o wartosci 30.000
    zl to warto poczekac na wejscie w zycie rozprzadzenia o obnizeniu taksy
    notarialnej i ile moze wynosic ewentualna roznica w oplatach?

    W tej chwili z tego co wiem to przy takim koszcie dzialki jest to okolo 1900
    zl
    Czy potem bedzie to 1/2 tej ceny?

    --
    pzdr
    vinci

  • 2. Data: 2007-09-27 21:06:08
    Temat: Re: Taksa notarialna i zakup dzialki
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Vinci" <c...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > W tej chwili z tego co wiem to przy takim koszcie dzialki jest to okolo
    > 1900 zl
    > Czy potem bedzie to 1/2 tej ceny?

    Nie. Z tego co czytałem w prasie (projektu rozporządzenia na oczy nie
    widziałem), to zmnejszone stawki mają zaczynać się przy wartości powyżej
    60.000 zł. Zresztą przy tej wartości opłata notarialna to 710 zł, więc
    jedynie na tym możesz się spodziewać cokolwiek zaoszczędzić.