  • 31. Data: 2007-09-28 21:34:02
    Temat: Re: sąsiad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: "Jola" <y...@o...eu>

    > Z tego co wiem nic im nie zrobicie,
    > Od 6 do 22 nie ma siszy nocnej i lokatorzy mogą we własnych mieszkaniach
    > bardzo dużo.
    > Takich sytuacji o których wspominasz jest dużo, bardzo dużo - moja rada:

    > Podpatrzeć jaką doktor ma nogę, kupić stylowe klapski skórzane i zanieść w
    > prezencie - jak będzie człowiekiem to zrozumie, podziękuje, zmieni
    obuwie;-)
    > Odradzam jakiekolwiek wojny z sąsiadami nikomu to na dobre nie wyszło.

    To naprawdę doskonały pomysł! To byłaby reakcja człowieka na poziomie,
    szczególnie jeśli jeszcze przekaże prezent w taki sposób, aby obdarowany
    przyjął go z wdzięcznością - np. można efektownie zapakować i powiedzieć,
    że to drobny upominek na powitanie nowego lokatora.
    Jeśli facet także będzie człowiekiem na poziomie, to zrozumie i trepy wrzuci
    do kominka.
    Jeśli jednak nie... cóż, wtedy pozostanie pójść na materace - jak mawiał
    Salvatore Corleone w 'Ojcu Chrzestnym':)

    jola

  • 32. Data: 2007-09-29 09:05:43
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    Nie ma nic gorszego od tupającego kota na oknie o 5 rano.

  • 33. Data: 2007-09-30 21:03:51
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    .
    > Nie ma nic gorszego od tupaj?cego kota na oknie o 5 rano.

    Na 8 piętrze ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 34. Data: 2007-10-01 07:53:24
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Klara Bemol pisze:

    > niedługo mikołaj - kupcie mu drewniaki podbite filcem

    myślałem, że się nie doczekam takiej odpowiedzi (sam o niej myślałem...)