  • 1. Data: 2003-02-16 16:12:02
    Temat: re
    Od: m...@s...pl

    O pracy w kancelarii możemy sobie pomarzyć.., jeśli oczywiście nie mamy nikogo
    z rodziny, który prowadziłby jakąś kancelarię i szykowałby dla nas posadkę..
    Jestem na V roku prawa, szukam pracy (wiadomo jakiej), niestety..:( Jednak nie
    tracę nadziei. Jeśli jesteś zarejestrowana w Urzędzie Pracy jako bezrobotna,
    masz szansę (oczywiście będąc już absolwentką) ubiegać się o pracę na umowę o
    staż (z uwagi na to, że jest on refundowany przez UP, kokosów nie zarobisz).
    Wówczas, pracodawca jest gotowy zatrudnić Cię na okres dalszy (już na umowę o
    pracę).
    Natomiast dobrym krokiem, który mógłby umożliwić dalsze, oczywiście nieco
    bardziej ambitne zajęcia w tym kierunku, jest praca jako sekretarka w
    kanlcelarii prawniczej.. (mam sporo znajomych, którzy tak właśnie zaczynali
    swoją "karierę prawniczą"). Z czasem mogłoby to otworzyć dla Ciebie dalsze
    drzwi.... Ale nic pewnego. Najlepiej szukać takiej pracy w większym mieście..
    (jest więcej tego typu firm;).
    Pozdrawiam i zyczę Nam powodzenia!