  • Data: 2003-04-30 16:22:34
    Temat: pomocy !!! odnośnie co mi może zrobić pracodawaca
    Od: "Cinek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Pracuję od 3 miesięcy w firmie. Zostałem zatrudniony na podstawie tylko
    ustnej rozmowy. Nie posiadam żadnej umowy o pracę.
    Ostatnio pracodawca oskarżył mnie o zaniedbania ( co jest rzeczą względną)
    obowiązków i zagroził procesem, oraz zaczął na mnie pokrzykiwać co mi
    zrobi.
    Z tego powodu chciałbym się zwolnić, czy wystarczy jedynie ustne
    powiadomienie, czy też muszę napisać jakieś pismo ( i jakiś okres
    wypowiedzenia wtedy by obowiązywał) i jeżeli w takim przypadku czy
    pracodawca może wytoczyć mi jakiś proces cywilny ??? z powodu strat jakie
    poniósł - teoretycznie. Czy pracodawca musi mi przedstawić jakąłś umowę i
    czy ją podpisywać ???. Większość firmy pracuje w ten sposób.

    Naprawdę chciałbym jakąłś konstruktywną radę.
    .