    From: "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: polisa pzu-renta
    Date: Sun, 26 Sep 2004 17:51:41 +0200

    Witam, moja mama w 1985 roku zalozyla mi polise na 20 lat, pisze w niej, ze
    po 20 latach bedzie do odebrania 138.000zl. Jest tez podpunkt ze jezeli w
    okresie ubezpieczenia ulegne nieszczesliwemu wypadkowi i w 80 procentach
    bede kaleka albo zalicza mnie do 1 lub 2 grupy inwalidztwa nalezy mi sie
    dozywotnia renta w wysokosci 1.000zl coo miesiac.

    Stalo sie tak ze obecnie brakuje roku do konca polisy, a ja jestem
    niepelnosprawny- 1 grupa, lecz nie wiem czy rdzeniowy zanik miesni choroba
    chyba wrodzona? mozna to uznac za nieszczesliwy wypadek?

    Po przeliczeniu denominacji jakie to sa realne kwoty?
    Dziekuje za pomoc, sebastian.