  • 1. Data: 2004-09-27 19:50:14
    Temat: polisa posagowa pytanie...
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam
    Rodzica zalozyli mi polise posagowa (czyli zaopatrzenia dzieci). Przyszlo do
    mnie pismo z PZU ze moge podjac ta gotowke w wysokosci 540zl.
    Wiem ze mozna sie odwolac od tego i tak zrobilem. Przyszla odpowiedz z
    propozycja 1600zl.
    Wiem ze mozn jeszcze wejsc na droge sadowa i wywalczyc troche wiecej.
    I tu moje pytanie. Czy gra jest warta swieczki? Jakie jest
    prawdopodobienstwo ze przegram ta rozprawe? Ile moze kosztowac poprowadzenie
    takiej sprawy przez prawnika? Czy moze ja sam bede mogl sie bronic? Jednym
    slowem czy mi to sie oplaci?
    Dziekuje za jakiekolwiek sugestie.

  • 2. Data: 2004-09-27 21:20:06
    Temat: Re: polisa posagowa pytanie...
    Od: "tech. Wheelman" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rodzica zalozyli mi polise posagowa (czyli zaopatrzenia dzieci). Przyszlo
    do

    Pieniedzy nie pobieraj.
    wal na priv z info nt. polisy (suma, procenty, rok zawarcia) itp.

    --
    Pozdrawiam w...@g...pl
    www.yushutsusuru.info

  • 3. Data: 2004-09-28 04:14:48
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Tapio wrote:
    > I tu moje pytanie. Czy gra jest warta swieczki? Jakie jest
    > prawdopodobienstwo ze przegram ta rozprawe? Ile moze kosztowac poprowadzenie
    > takiej sprawy przez prawnika?

    zgłoś się do Federacji Konsumentów albo miejskiego/powiatowego rzecznika
    konsumentó, to nic nie będzie kosztować
    choć prawdę mówiąc, to prawnik potrzebny tu nie jest

    Czy moze ja sam bede mogl sie bronic? Jednym
    > slowem czy mi to sie oplaci?

    pewnie tak

    KG