  • 1. Data: 2007-12-14 10:22:36
    Temat: podzial nabytych akcji (podzial majatku)
    Od: m...@g...com

    Proszę o pomoc!

    Czy akcje pracownicze nabyte w czasie trwania małżeństwa za okres
    pracy długo przed małżeństwem podlegają podziale. Małżeństwo zawarte w
    2005, a akcje za prace w okresie 1993-1995. Prawo do akcji nabyte
    przed małżeństwem.

    Nie ma podobnego wątku na grupach...

  • 2. Data: 2007-12-19 20:59:16
    Temat: Re: podzial nabytych akcji (podzial majatku)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...com pisze:

> [...]
    > pracy długo przed małżeństwem podlegają podziale. Małżeństwo zawarte w
    > 2005, a akcje za prace w okresie 1993-1995. Prawo do akcji nabyte

    A jak odróżniasz chwilę nabycia prawa do akcji (chwila wejścia w życie
    stosownej ustawy?) i chwilę nabycia do akcji?

    Według mnie wchodzą w skład majątku wspólnego.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"