  • 1. Data: 2003-11-14 11:42:01
    Temat: === notariusz ===
    Od: "Tomi" <1...@p...pl>

    spadek po ojcu, mieszkanie, wycenione przez Urząd Skarbowy na 40,5 tyś zł
    ile zapłacę u notariusza za przepisanie na mnie ?

    proszę o poradę

  • 2. Data: 2003-11-14 16:58:19
    Temat: Re: === notariusz ===
    Od: kam <X...@X...plX>

    Tomi wrote:
    > spadek po ojcu, mieszkanie, wycenione przez Urząd Skarbowy na 40,5 tyś zł
    > ile zapłacę u notariusza za przepisanie na mnie ?

    Dostałeś w spadku (po co wtedy notariusz), czy spadkobierca ma przepisać
    na Ciebie?

    KG

  • 3. Data: 2003-11-14 17:02:47
    Temat: Odp: === notariusz ===
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik kam <X...@X...plX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@X...plX...

    > Dostałeś w spadku (po co wtedy notariusz), czy spadkobierca ma przepisać
    > na Ciebie?
    >
    > KG

    podatek od spadkow i darowizn
    pozdr
    mdr

  • 4. Data: 2003-11-14 18:19:41
    Od: "Tomi" <1...@p...pl>

    jest 3 spadkobierców, dwie siostry zrzekają się na moją korzyść (darowizna),
    stąd ten notariusz,
    tak powiedzieli w Urzędzie Skarbowym,
    u nich płacę podatek od spadku a z dowodem wpłaty do notariusza

    Tomi

  • 5. Data: 2003-11-14 21:54:37
    Od: "MarekMąkowski\"Lex\"" <m...@r...lex.pl>

    Nie musisz koniecznie iść do notariusza możesz złożyć wniosek do sądu o
    dział spadku wtedy wyjdzie ci na pewno taniej.Wysokość wpisu możesz określić
    dokładnie na podstawie& 41 roporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie
    określenia wysokości wpisów w sprawach cywilnych.
    Pozdrawiam Marek

  • 6. Data: 2003-11-15 08:28:43
    Od: "Waldemar Kicała" <w...@w...pl>

    > spadek po ojcu, mieszkanie, wycenione przez Urząd Skarbowy na 40,5 tyś zł
    A US wycenia nieruchomosci? - pytam tak z ciekawosci
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-11-15 12:28:57
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Waldemar Kicała wrote:

    > A US wycenia nieruchomosci? - pytam tak z ciekawosci
    > Pozdrawiam

    Tak...

    Gdy nie zgadza sie z wycena podana przez podatnika - przedstawia swoja
    "propozcje"

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-11-15 18:27:51
    Od: "Waldemar Kicała" <w...@w...pl>

    > Tak...
    > Gdy nie zgadza sie z wycena podana przez podatnika - przedstawia swoja
    > "propozcje"
    Tak, to prawda, gdy sie nie zgadza z "wycena" podatnika.
    Natomiast pytajacy napisal:
    "spadek po ojcu, mieszkanie, wycenione przez Urząd Skarbowy na 40,5 tyś zł
    ile zapłacę u notariusza za przepisanie na mnie ?"
    Wszak, o ile sie nie myle, "propozycje" przedstawia sie wlasnie notariuszowi
    i do tej "propozycji" swoje uwagi wniesc moze US, nie odwrotnie.
    Chociaz mylic sie moge, wyprostujcie mnie, jesli tak jest.
    Pozdro

  • 9. Data: 2003-11-15 18:48:29
    Od: kam <X...@X...plX>

    Waldemar Kicała wrote:
    > Wszak, o ile sie nie myle, "propozycje" przedstawia sie wlasnie notariuszowi
    > i do tej "propozycji" swoje uwagi wniesc moze US, nie odwrotnie.
    > Chociaz mylic sie moge, wyprostujcie mnie, jesli tak jest.

    Ale tu pewnie wycena natąpiła przy okazji podatku od spadku.

    KG

  • 10. Data: 2003-11-15 19:38:45
    Od: "Waldemar Kicała" <w...@w...pl>

    > Ale tu pewnie wycena natąpiła przy okazji podatku od spadku.

    Tak, sprawa stala sie jasna, nawet dla mnie.