  • 1. Data: 2003-11-14 11:40:50
    Temat: opłata skarbowa
    Od: "nancy" <n...@p...pl>

    Sluchajcie mam pytanie! Bardzo prosze o w miare szybka odpowiedz!
    Potrzebuje zaswiadczenie o zameldowaniu . Potrzebuje to do podpisania umowy
    z siecia komorkowa, ale wydanie takiego zaswiadczenia w tym wypadku
    kosztuyje 16 złotych! Tak wiec czy nie wiecie czy nie da sie tego jakos
    ominac. Powiedziec ze potrzebuje sie do jakiegos innego celu. Wiem ze to 16
    złotych, ale dla mnie to az 16 złotych! Pozdrawiam! Papa

    NanCy

    Katowice, Poland
    numer gg: 1311761
    GSM 603427450

  • 2. Data: 2003-11-14 15:03:02
    Temat: Re: opłata skarbowa
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "nancy" <n...@p...pl> wrote in message

> [...]
    16
    > złotych, ale dla mnie to az 16 złotych! Pozdrawiam! Papa

    Nie wydaje ci się, że chyba cię nie stać na komórkę?