  • 1. Data: 2006-02-08 16:47:05
    Temat: nieruchomosci
    Od: "Maciej" <t...@g...pl.usun>

    witam

    pytanie do biznes planu na uczelnie, szukalem na sieci ale nie znalazlem

    chodzi o załozenie biuro pośrednictwa w nieruchomosciach

    wiem, ze do zalozenia biura potrzebna jest osoba (minimum jedna) z licencją
    panstwową, od stycznia 2006 zmienily sie przepisy na temat uzyskania takiej
    licencji, od stycznia jest o wiele trudniej i wedlug mnie zacznie tworzyc
    sie monopol na tego typu uslugi

    moje pytanie dotyczy sposobu zalozenia takiego biura gdy zaden z pracownikow
    takiej licencji nie posiada

    czy mozna podpisac umowe (np. o prace/zlecenie/dzielo) z osobą ktora taką
    licencje posiada ale pracuje na stale w innym biurze?
    a moze jest inny sposob zalozenia takiej dzialalnosci dopuki ktorys z
    pracownikow/wspolnikow nie zdobedzie odpowiednich uprawnien?

    z gory dziekuje za odpowiedz

    Maciej