  • 1. Data: 2006-02-08 15:37:57
    Temat: Radar a Straż Miejska
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Dostałem zdjęcie z fotoradaru i pismo w którym napisano ze musze się zgłosić
    w ciągu 7 dni i powteirdzic przyjęcie mandatu . Czy straż miejska ma do tego
    uprawnienia ?? .Sprawa dotyczy Wrocławia

  • 2. Data: 2006-02-08 16:26:41
    Temat: Re: Radar a Straż Miejska
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Dostałem zdjęcie z fotoradaru i pismo w którym napisano ze musze się
    > zgłosić w ciągu 7 dni i powteirdzic przyjęcie mandatu . Czy straż miejska
    > ma do tego uprawnienia ?? .Sprawa dotyczy Wrocławia
    tak, poszukaj w archiwum grupy bylo wielokrotnie

  • 3. Data: 2006-02-08 20:01:14
    Od: "Slaw" <s...@i...pl>

    Witam

    Napisz lepiej gdzie Ciebie pstryknęli. Podobno kupili ich aż 10 szt. trzeba
    zacząć być czujnym :-)

    Pozdro Sławek

  • 4. Data: 2006-02-08 20:56:24
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Slaw" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Napisz lepiej gdzie Ciebie pstryknęli. Podobno kupili ich aż 10 szt.
    > trzeba zacząć być czujnym :-)
    >
    > Pozdro Sławek

    Na skarbowcow :) tam jest srefa 30 i ja mialem 61 :(.