  • 1. Data: 2006-02-08 15:28:18
    Temat: prawo do renty zdrowotnej
    Od: weł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Mam 58 lat, jestem bezrobotny (zarejestrowany), bez prawa do pobierania
    zasiłku.
    Ostatnio tak pogorszył sie stan mojego zdrowia, iz zapewne spełniałym
    warunki zdrowotne niezbędne do ubiegania się o rentę.
    Mój łączny okres ubezpieczenia składkowy i nieskładkowy(zarejestrowane
    bezrobocie) jest dłuższy niz 25 lat

    Czy mogę w powyższej sytuacji ubiegać się o przyznanie renty z tytułu
    czasowej niezdolności do pracy mimo, że w ostatnich 10 latach nie
    pracowałem, - byłem zarejestrowanym bezrobotnym?

    --
    Pozdrowienia